המשטרה פיזרה חתונת רבת משתתפים וחילקה קנסות בסך 5,000 שקל

החתונה הייתה של נכדי האדמו"רים מדאראג וקרעטשני, שתי חסידויות לא גדולות אבל מוכרות, והשתתפו בה מאות בני אדם, רבים מהם ללא מסכות על פניהם • דרעי: "התמונות הללו הן בניגוד גמור לכל הנחיות משרד הבריאות ולצו התורה של 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'"

ניידת משטרה / צילום: יוסי כהן
ניידת משטרה / צילום: יוסי כהן

המשטרה פיזרה הערב חתונה רבת משתתפים שהתקיימה בבניין ישיבה בבני ברק, רשמה קנסות וזימנה לחקירה את בעל המקום. צילומים מהחתונה פורסמו בערוץ 12 ולאחר זמן מה הגיעו גם השוטרים, הורו לנוכחים לעזוב את המקום, רשמו מספר קנסות בסך 5000 שקל לבעלי תפקידים והזמינו את מארגן האירוע לחקירה פלילית בחשד להפצת מחלה.

החתונה הייתה של נכדי האדמו"רים מדאראג וקרעטשני, שתי חסידויות לא גדולות אבל מוכרות, והשתתפו בה מאות בני אדם, רבים מהם ללא מסכות על פניהם. רעש החתונה נשמע היטב מבחוץ, ולמשטרה הגיעו קריאות של שכנים שדיווחו על כך, כמו גם הדיווח בחדשות 12.

השר אריה דרעי יו"ר ש"ס פרסם אחר כך הודעת גינוי: "התמונות הללו של חגיגות והתקהלויות המוניות בצפיפות גדולה ובניגוד גמור לכל הנחיות משרד הבריאות ולצו התורה של 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' בעיצומה של מגפה קשה עם מוטציות שמקדמות הדבקה - הן חילול ה׳ גדול וחמור מאין כמותו. אירועים אלו לא רק שמסכנים מאות משפחות אלא גם מוציאים את דיבתו של הציבור החרדי, ציבור שרובו הגדול והמוחלט שומר על כל הכללים ומתמודד בחירוף נפש בתנאים לא פשוטים של צפיפות ומשפחות ברוכות ילדים. אני זועק וקורא לכל מי שיכול לתת יד לעצור אירועים והתקהלות כאלו, כולל ראשי רשויות ומנהיגי ציבור. אנא, חוסו על נפשותיכם ועצרו את הפגיעה הקשה בכלל הציבור החרדי. זו לא דרכנו".

לא נשמעו עדיין גינויים או תגובות מחברי הכנסת החרדים של יהדות התורה.