אלביט מערכות: החברה הבת באנגליה זכתה בחוזה בהיקף של כ-137 מיליון דולר

מדובר בחוזה שני בבריטניה שעליו אלביט מדווחת תוך ימים ספורים – הקודם היה בהיקף של 166 מיליון דולר, ובמסגרתו אלביט נבחרה לספק לחיל הים הבריטי מערכות סימולציה לאימון צוותי צוללות

חוזה נוסף לאלביט מערכות: החברה הבת שלה באנגליה זכתה בחוזה בהיקף של כ-137 מיליון דולר (כ-100 מיליון ליש"ט) ממשרד ההגנה הבריטי, לספק לצבא בריטניה את הפתרון העתידי להרכשת המטרות לשימוש קציני סיוע אווירי וצוותי סיוע אש. החוזה יבוצע במשך תקופה של חמש שנים, במסגרת תוכנית D-JFI.

מדובר בחוזה שני בבריטניה שעליו אלביט מדווחת תוך ימים ספורים - הקודם היה בהיקף של 166 מיליון דולר, ובמסגרתו אלביט נבחרה לספק לחיל הים הבריטי מערכות סימולציה לאימון צוותי צוללות. בריטניה היא יעד משמעותי לחברה, בין היתר משום שתקציב הביטחון שלה הוא מהגדולים באירופה - כ-56 מיליארד דולר, והממשלה הודיעה על תוספת של 22 מיליארד דולר בארבע השנים הבאות.

לפי הודעת החברה, הפתרון שאלביט מערכות  תספק הוא פתרון רשתי אשר רוכש, מפיק ומעביר אינפורמציה על המטרה למערכות האש, לטובת הפעלה אפקטיבית ומשולבת. עוד נכתב בהודעה כי הפתרון מועצם על-ידי בינה מלאכותית, ויתממשק עם מערכות תקשורת הרדיו של צבא היבשה של בריטניה, חיל האוויר המלכותי וחיל הנחתים המלכותי.

מרטין פוסייט, מנכ"ל אלביט מערכות אנגליה, מסר כי "היכולת לפעול במהירות ובדיוק בסביבה עוינת הנה חיונית עבור הצבא שלנו. המערכות שיסופקו על-ידי אלביט מערכות אנגליה מבטאות את המחויבות שלנו להמשיך ולספק ברציפות את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאלו הנמצאים בחזית. פתרון ה-D-JFI יספק יתרון לצבא בריטניה בשדה הקרב שהולך ונהיה מורכב".

אלביט, בניהולו של בצלאל (בוצי) מכליס ובשליטת מיקי פדרמן, נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של 6 מיליארד דולר.