עמיר פרץ דורש ממרב מיכאלי לחזור בה מההאשמות נגדו: "מהוות לשון הרע"

השבוע האשימה מיכאלי את פרץ כי פעל למנוע מחברי מפלגת העבודה להצביע בפריימריז • פרץ טוען כי דבריה מהווים לשון הרע ו"דברי הבל ורשע שאינם אמת", ולכן הוא דורש את הסרת הסרטון בתוך 24 שעות לצד פרסום התנצלות - אחרת יגיש נגדה תביעת דיבה

מרב מיכאלי / צילום: אלעד מלכה
מרב מיכאלי / צילום: אלעד מלכה

עמיר פרץ, שר הכלכלה והתעשייה, פנה הבוקר (ד') במכתב התראה חריף ליו"ר מפלגת העבודה הטרייה, מרב מיכאלי, בדרישה לחזור בה מאמירות שפרסמה השבוע במסגרת הפריימריז במפלגה, בהן האשימה את פרץ כי פעל למנוע מחברי מפלגת העבודה להצביע.

פרץ טוען, באמצעות עו"ד איתן לירז, כי דבריה של מיכאלי מהווים לשון הרע ו"האשמות חמורות שהינן דברי הבל ורשע שאינם אמת", ולכן הוא דורש את הסרת הסרטון בתוך 24 שעות לצד פרסום התנצלות. אחרת, נכתב במכתב ההתראה, יגיש פרץ תביעה כספית לבית המשפט.

מיכאלי אמרה בסרטון שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה כי "אלפים של חברות וחברי מפלגת העבודה פשוט נגרעו מספר הבוחרים.. פשוט לא נתנו להם להצביע. זה אחרי שפרץ נלחם בפריימריז האלה. ניסה למנוע אותם בכל מחיר... הוא מנסה למנוע מכם ומכן ללכת להצביע. אל תתנו לו. אל תתנו לו לקחת לנו את הבית.. אל תתנו לכל הדברים והמכשולים האלה שפרץ והאנשים שלו שמו בכוונה כדי למנוע מכם להצביע. אל תתנו להם לנצח. אל תתנו להם לקחת לנו את המפלגה. אל תתנו להם לעשות את זה".

במכתב ההתראה צוין כי הפרסום זכה להד תקשורתי רחב, "בשים לב לכך שלעמוד הפייסבוק של מיכאלי ישנם למעלה מ-150 אלף עוקבים, צפו בו עשרות אלפי אנשים שסימנו לייק, ומאות אנשים הגיבו לפרסום. עובדות אלה מעצימות את הפסול במעשים ומחריפות את הפגיעה בשמו הטוב של מרשנו".

מטעמה של מיכאלי לא נמסרה תגובה.