מנכ"ל KONE ישראל גיא קבילי מסיים את תפקידו; ססיליה יצחק תחליפו

קבילי, מנכ"ל חברת המעליות והדרגנועים KONE ישראל (לשעבר ישראליפט), מסיים כהונה של 6 שנים, בהן הכפיל את מחזור הפעילות של החברה • יצחק, סמנכ"לית המכירות של KONE ישראל, תקודם ותחליף אותו כמנכ"לית

גיא קבילי, מנכ"ל חברת המעליות והדרגנועים KONE ישראל (לשעבר ישראליפט), מסיים כהונה של 6 שנים, בהן הכפיל את מחזור הפעילות של החברה. ססיליה יצחק, סמנכ"לית המכירות של KONE ישראל, תקודם ותחליף אותו כמנכ"לית החברה.

קבילי ניהל בשנים האחרונות את חברת המעליות והדרגנועים KONE. קבילי הגיע לחברה לאחר תפקיד בכיר בחברת בטר פלייס, שם הוביל הקמת תשתית טכנולוגית לצד מערך שירות ארצי. קבילי, שלא צמח בענף המעליות, שינה את תפיסת החברה למוטת טכנולוגיה ושירות, אשר הביאה על-פי נתוני BDI להכפלת מחזור הפעילות של החברה בישראל בתוך מספר שנים.

סמנכ"לית המכירות של KONE ישראל, ססיליה יצחק, מונתה להחליף את קבילי כמנכ"לית החברה. יצחק מגיעה לתפקיד לאחר שורה של תפקידים בכירים בתאגידים בינלאומיים, ביניהם MARS ו-Unilever. 

KONE ישראל היא חברה-בת של חברת KONE הבינלאומית, אחת מארבע החברות הגדולות בעולם בתחום זה. בשנים האחרונות החברה זכתה בפרויקטים רבים בענפי הנדל"ן והתשתיות והפכה להיות שותפה מרכזית של מרבית חברות היזמות והבנייה בישראל, ביניהם פרויקט לנדמרק, מכרז המעליות והדרגנועים של הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב, מגדלי דה וינצ'י, קמפוס מיקרוסופט, מגדלי אלון, מגדלי גינדי לאב ועוד.

מחברת KONE ישראל נמסר כי "לאחר 6 שנים מוצלחות, שבהן נבנתה התשתית של KONE בישראל, החברה תמשיך לצמוח ולהוביל את הענף. אנו מודים לגיא קבילי על ההישגים הרבים, ומברכים את ססיליה יצחק על המינוי החשוב שיוביל את החברה בשנים הקרובות".