אקספון מודיעה על פיצוץ ההסכם עם סלקום

החברה תחפש אופציות חדשות לשיתוף רשתות, אחרי שלטענתה סלקום הפרה את ההסכם מולה בעת רכישת גולן טלקום • אקספון שוקלת להחזיר את רישיון המפעיל שלה ולקחת רישיון של מפעיל וירטואלי במקום • סלקום: טענות אקספון אינן מבוססות, והודעת הביטול אינה חוקית

חזי בצלאל, בעלי אקספון / צילום: איל יצהר
חזי בצלאל, בעלי אקספון / צילום: איל יצהר

חברת אקספון מפוצצת את הסכם השותפות עם סלקום באופן רשמי ותחל בקרוב במציאת חלופות להמשך הפעילות שלה במסגרת אחרת. בין החברות שוררת מחלוקת שלא באה על פתרונה לגבי היקף התשלומים שאמורה אקספון לשלם על חלקה בשותפות ברשת, ועקב כך העבירה אקספון תשלומים חלקיים בלבד בשלושת החודשים האחרונים לסלקום.

הטענה של אקספון, שעליה היא מתבססת בהודעה, היא שסלקום הפרה את הסכם שיתוף-הפעולה שלה ברשת המשותפת במסגרת רכישת גולן טלקום, מבלי שאקספון הייתה מודעת או שותפה למהלך.

פיצוץ ההסכם בין החברות אמור לאפשר לאקספון להביא ליצירת הסכם חדש עבורה מול סלקום או לחפש רשת אחרת להתארח על גבה. במקביל אקספון שוקלת להחזיר את רישיון המפעיל שלה ולקחת רישיון של מפעיל וירטואלי במקום, מה שיחייב הסכמה של משרד התקשורת ויגרור קרוב לוודאי תביעות והליכים משפטיים מול סלקום.

מטעמה של סלקום נמסר: "סלקום סבורה כי טענותיה של אקספון אינן מבוססות, והודעת הביטול אינה חוקית, ובכוונתה לנקוט את כל הפעולות הדרושות כדי לאכוף את הסכם השיתוף במלואו".