מרב מיכאלי פוסלת חיבור עם כחול לבן ויוצאת להגנת אבתיסאם מרעאנה

יו"ר העבודה: "מפלגת העבודה חוזרת כעת לתפקיד המקורי שלה - המפלגה המרכזית בשמאל. כל מצביעי ומצביעות כחול לבן שחשבו ששם נמצאת מפלגת העבודה - אנחנו קוראים להם לבוא הביתה"

מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה / צילום: מפלגת העבודה
מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה / צילום: מפלגת העבודה

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי מנסה למצב מחדש את המפלגה, מבדלת אותה ממרצ ומנסה להיבנות גם על חורבות כחול לבן. בכינוס ראשון של הסיעה החדשה הגדירה מיכאלי את החזון בשורה אחת - מדינה לעם היהודי עם שוויון מלא ודמוקרטיה ואחר כך הוסיפה: "אנחנו מחויבים לחזון הציוני - מדינה לעם היהודי עם שוויון מלא".

מיכאלי הודיעה כי היום (ג') תדבר עם ראשי המפלגות שעימן יש אפשרות לחיבור, הישראלים של חולדאי, תנופה של עופר שלח ואחרות, אבל פסלה שוב את האפשרות לחבור לכחול לבן עם בני גנץ. "מפלגת העבודה חוזרת כעת לתפקיד המקורי שלה - המפלגה המרכזית בשמאל. העבודה קוראת לכל המצביעים ומצביעות כחול לבן שחשבו ששם נמצאת מפלגת העבודה, אנחנו קוראים להם לבוא הביתה".

על מרצ אמרה: "מרצ היא מפלגה חשובה, אנחנו לא בתחרות עמה. היא מפלגת אחות למפלגת העבודה, העבודה בוודאי ובוודאי לא באה על חשבון מרצ". כלומר הקמפיין לא יפגע במרצ ומנגד זו מפלגה יותר שמאלה מהעבודה, שמכוונת חזרה לכיוון מרכז, ולהיות מפלגה גדולה.

מיכאלי יצאה להגנתה של אבתיסאם מרעאנה, שנבחרה למקום השביעי ברשימה והיום פורסמו פוסטים וציוצים שלה שבהם מחתה בין השאר על המדיניות הישראלית כלפי עזה: "אבתיסאם מרעאנה שיש לה עוד שם משפחה - מנוחין, אם אפשר לדבר על קיום משותף, היא אדם שמתנגדת לאלימות באשר היא אלימות ועושה כמיטב יכולתה למגר אותה. מספיק לקרוא את הפוסט שכתבה על אסתר הורגן שנרצחה ביער. העבודה לחלוטין שותפה להתנגדות לאלימות מיותרת".

מרעאנה, יוצרת קולנוע, נשואה לבועז מנוחין וגרה עמו ביפו. היא בין השאר מביימת ועורכת את הסדרה "סליחה על השאלה" המשודרת בערוץ "כאן" . בעבר רצה ברשימת מרצ לכנסת אך פרשה ממנה במהלך מבצע "עופרת יצוקה" בעזה.