ההשקעה משתלמת: הפרסומת של ביטוח "9" זוכה לשיעורי זכירות ואהדה גבוהים

מותג הביטוח "9 מיליון", שהושק מחדש כ-"9", מצטרף אל משרד הבריאות וביטוח ישיר שמככבים גם השבוע בדירוג הפרסומות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עוד מצטרפות לדירוג וזוכות לבולטות: חברת החשמל והגבינה הצהובה של טרה

השבוע עלה לאוויר הקו הפרסומי החדש של 9 מיליון תחת השם החדש של המותג - 9, בהובלת הפרזנטור החדש אודי כגן. כצפוי וכמקובל בתחום הביטוח החברה משקיעה כסף רב בהשקה, כ-2 מיליון שקל, מה שהופך את הפרסומת למושקעת ביותר השבוע. ההשקעה מוכיחה עצמה בנתוני הזכירות והפרסומת רושמת שיעורי זכירה כמעט זהים לפרסומת של ביטוח ישיר הממוקמת במקום הראשון. הפרסומת של 9 באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב רושמת שיעורי זכירות של 5.9% לעומת 6% של ביטוח ישיר באמצעות באומן בר ריבנאי. נזכיר כי שני המותגים שייכים לאותו בית: חברת אי. די. אי ביטוח. שיעורי האהדה לפרסומת עומדים על 14.6% בדירוג, הממקמים אותה במקום השלישי.

 
  

עם היקף השקעה דומה לזה של 9 עלתה השבוע פרסומת של חברת החשמל, בה מככבים צמד ג'ין בורדו. הפרסומת מדורגת במקום הרביעי גם בדירוג הזכורות וגם בדירוג האהובות. לדברי סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אלי משולם, "חברת החשמל מציגה עצמה כמי שיוצאת לדרך חדשה, וזוכה גם היא להשקעה תקציבית לא מבוטלת של כ-1.9 מיליון שקל במהלך השבוע החולף, כמו גם לשיעורי אהדה שהולכים ועולים עם הירידה בגיל, ככול הנראה תודות להרכב המוזיקלי ג'ין בורדו המככב בפרסומת הפונה בעיקר לקהל הצעיר".

השבוע עלתה לאוויר גם פרסומת חדשה של טרה, שרתמה את התכונה הישראלית להתיימר לדעת הכול כדי להדגיש את יתרונה של הגבינה הצהובה נעם. השחקנית שיפי אלוני מסרבת לגבינה צהובה כי יש בה חומר משמר ובהמשך מנסה לטשטש את העובדה שלא ידיעה שבנעם אין חומר משמר, תוך שהיא יוצרת כריך שכל החלקים שלו מורכבים מגבינה צהובה. כצפוי מפרסומת הומיריסטית ההתנהלות של אלוני מוקצנת, מה שהביא צופים בהם כתבת "ידיעות אחרונות" לטעון כי מדובר בהגחכת דמות מזרחית. אלוני הגיבה בפוסט שהפך ויראלי, וסיפרה שהיא והשחקנית דקלה הדר נבחנו לאותו תפקיד, וקראה "להיפטר מהרגלים מגונים כמו השד העדתי". אחרי הסערה, הפרסומת ממוקמת במקום השישי בדירוג האהדה והשביעי בדירוג הזכירות.