אלון מאסק לא מפסיק לצייץ: "אני הוא משמיד השורטים"

שטף ציוצים של מנכ"ל ומייסד טסלה וספייסX ביממה אחרונה הביא להקפצת ערך מטבע הקריפטו Dogecoin בכ-50%

אלון מאסק, מנכ"ל ומייסד טסלה וספייסX / צילום: Associated Press, Britta Pedersen
אלון מאסק, מנכ"ל ומייסד טסלה וספייסX / צילום: Associated Press, Britta Pedersen

האם מייסד ומנכ"ל טסלה וספייסX אלון מאסק לקה בגרפומניה? ביממה האחרונה נראה שהיזם לא מפסיק לשגר ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, זאת לאחר שהודיע ב-2 בפברואר ש"ייקח הפסקה קלה מטוויטר".

מאסק אמנם נמנע מלצייץ לאורך כל יום שלישי ותחילתו של רביעי, אלא שמאז נראה שהוא לא מפסיק לכתוב לרשת החברתית. באחד מציוציו, הרבים יש לציין, מ-24 השעות האחרונות, הוא התייחס למטבע הקריפטו "Dogecoin" הקפיץ את ערכו של המתחרה בביטקוין בכ-50%. מאסק הרבה להשתמש בשפת המשקיעים הצעירים מ-WallStreetBets ברשת החברתית רדיט, הכוללת אימוג'ים של טילים - אותם מאסק החליף בתמונות של טילים אמיתיים.

בהמשך מאסק העלה תמונה שלו על גבי פריים מתוך הסרט "מלך האריות", בו נראה כאילו היזם השנוי במחלוקת אוחז ומעלה את מטבע ה-Doge. לכך הוא צירף את הכיתוב "בבקשה". באופן כללי, ניתן להבין מציוציו של מאסק שהוא נהנה מאוד מדמותו כ"אורקל" שמעלה או מפיל את ערכן של מניות. נזכיר כי הוא היה ביקורתי מאוד כלפי ביטקוין ואף כינה אותו בעבר "בולשיט".

לאחר השעשוע עם Doge, מאסק המשיך בבליל של ציוצים בלתי ברורים. בחלקם הוא המשיך להתייחס לביטויים מ-WallStreetBets שממשיכים לשטוף את הרשתות, בשאר הוא התייחס להטרלות רשת או התייחס לשירים אלקטרוניים מהעבר, כמו הלהיט "Sandstorm". בציוץ האחרון שלו החליט מאסק לאמץ לחלוטין את דמות הטרול האינטרנטי וכתב: "הפכתי למימ, משמיד השורטים".