שווה 6 מיליארד דולר: רדיט הכפילה את שוויה לאחר סבב גיוס

אתר המדיה החברתית גייס למעלה מ-250 מיליון דולר בסבב גיוס חדש • בפברואר 2019 הוערך שווי החברה ב-3 מיליארד דולר • "החלטנו שזאת ההזדמנות הנכונה לבצע השקעות אסטרטגיות ברדיט", נכתב בבלוג החברה

קהילת Wallstreetbets ברדיט / צילום: Shutterstock, Marcus Krauss
קהילת Wallstreetbets ברדיט / צילום: Shutterstock, Marcus Krauss

אתר המדיה החברתית רדיט, שעמד בלב שיגעון המניות בשבועות האחרונים, דיווח אתמול על גיוס של למעלה מ-250 מיליון דולר בסבב גיוס חדש, שהכפיל את הערכת השווי של החברה ל-6 מיליארד דולר.

חברת המדיה החברתית הוערכה ב-3 מיליארד דולר לאחר סבב גיוס קודם שבוצע בפברואר 2019. "החלטנו שזאת ההזדמנות הנכונה לבצע השקעות אסטרטגיות ברדיט הכוללות וידאו, פרסום, מוצרי צריכה והתרחבות לשווקים בינלאומיים", נכתב בבלוג של החברה.

מנכ"ל רדיט, סטיב הופמן, אמר ל"וול סטריט ג'ורנל" כי זה זמן טוב לגייס כספים. "הערכות השווי מאוד גבוהות כרגע. רצוי לגייס כסף כשיש הזדמנות לעשות זאת, ולרדיט הייתה שנה חזקה", אמר הופמן.

רדיט, אליה נכנסים יותר מ-50 מיליון משתמשים פעילים ביום, ציינה בבלוג כי ההכנסות מפרסום עלו ב-90% ברבעון האחרון, לעומת השנה אשתקד.