מאסם לשופרסל: ניר מטוסביץ מונה למשנה למנכ"ל ולמנהל הסחר

מטוסביץ יחליף את הפונקציה שמילא אורי קילשטיין שעוזב בימים אלה את תפקידו לטובת ניהול קניוני עזריאלי • בנוסף שודרג תפקידו של דוד לרון, ומעתה הוא יוגדר כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף תפעול ושרשרת אספקה

ניר מטוסביץ / צילום: סיון פרג'
ניר מטוסביץ / צילום: סיון פרג'

סמנכ"ל הסחר של אסם, ניר מטוסביץ, מצטרף להנהלת שופרסל. מטוסביץ, 54, ייכנס לתפקיד המשנה למנכ"ל שופרסל ומנהל אגף הסחר והשיווק של הרשת, ויחליף את הפונקציה שמילא אורי קילשטיין שעוזב בימים אלה את תפקידו לטובת ניהול קניוני עזריאלי.

מטוסביץ מכהן מאז 2016 האחרונות כמנכ"ל הסחר של קבוצת אסם-נסטלה, חברת המזון השלישית בגודלה בשוק המקומי, ונחשב למנהל דומיננטי בחברה ובענף שנחשב למוערך ואהוד בקרב רשתות המזון. בתפקידיו הקודמים כיהן בין היתר סמנכ"ל מכירות בחוגלה קימברלי וסמנכ"ל מכירות בתשלובת המזון בתנובה.

בנוסף למינוי של מטוסביץ, שודרג תפקידו של דוד לרון, אשר מכהן כיום כסמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה של שופרסל, ומעתה לרון, 58, יוגדר כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף תפעול ושרשרת אספקה. לרון משמש כסמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה בשופרסל משנת 2015. קודם לכן מילא שורת תפקידים בכירים בחברות שונות כגון דלק ישראל, תנובה, סלקום ושטראוס. 

דוד לרון, סמנכ"ל תפעול, שופרסל / צילום: סיון פרג'
 דוד לרון, סמנכ"ל תפעול, שופרסל / צילום: סיון פרג'

שופרסל היא קמעונאית המזון הגדולה בישראל. היא מפעילה 300 חנויות למכירת מזון, והיא הבעלים של רשת הפארם Be שמונה 85 חנויות נוספות. הרשת מעסיקה כ-18 אלף עובדים, וקצב המכירות השנתי שלה עומד על קרוב ל-15 מיליארד שקל.