רשת המזון קשת טעמים נכנסת לתחום היבוא

קמעונאית המזון שבבעלות אריאל לכט החלה לייבא מותגי מזון לישראל שנמכרים בסניפיה באופן בלעדי • היבוא כולל בין היתר מותגים של פסטה, שמן זית וגרנולה, ובשנה הנוכחית היא צפויה להתחיל לייבא שימורי דגים

מדפים בסניף של קשת טעמים / צילום: קשת טעמים - צילום פרטי
מדפים בסניף של קשת טעמים / צילום: קשת טעמים - צילום פרטי

קמעונאית המזון קשת טעמים נכנסת לתחום היבוא, כך נודע לגלובס.  עד לאחרונה ומאז שנוסדה רשת המזון בניהולו של דני גרינברג התמקדה במותגים בינלאומיים ביבוא חיצוני, ועתה היא נכנסת לראשונה ליבוא בלעדי שתבצע באופן עצמאי, דהיינו מוצרים שניתן להשיג בחנויות שלה בלבד.

הרשת תחל לייבא בבלעדיות שני מותגי שימורים מפורטוגל - המותג Belmar והמותג Cardume. מדובר בסדרת של שימורי דגים ביניהם סרדינים, טונה, ומקרל שנמכרת בדרך-כלל בחנויות מתמחות. אלה יצטרפו למותגים שהחברה החל לייבא במהלך השנה החולפת.

כך, בחודשים האחרונים החלה החברה לייבא לישראל את מותג הפסטה האיטלקי Arrighi, את מותג שמן זית פרימיום של Farachioni, ומותג של מוזלי מלטביה בשם Graci. מבחינת קשת טעמים מדובר בתחילת הדרך, ובכוונתה להרחיב את הפעילות הזו.

מדף בקשת טעמים / צילום: קשת טעמים - צילום פרטי
 מדף בקשת טעמים / צילום: קשת טעמים - צילום פרטי

קשת טעמים שבבעלות אריאל לכט נחשבת לאחת מרשתות המזון הגדולות בישראל המונה 17 סניפים, עם מחזור המכירות שנתי של למעלה מ-900 מיליון שקל (לפי נתוני חברת הייעוץ הכלכלי קופאס BDI). בחברה מועסקים 1,400 עובדים. בדומה למתחרה טיב טעם, גם קשת טעמים פועלת ללא תעודת כשרות, כך שהיא משווקת גם פירות ים, וגם אלכוהול, ובשרים שאינם כשרים. לרשת מותג פרטי של מזון מוכן ביתי.