סוף עידן אלוביץ' בסאטקום: ההחזקות נמכרו למוסדיים בולטים

המנהלים המיוחדים של סאטקום, המחזיקים במניות אלוביץ' מזה כשלוש שנים, השלימו  את מכירת החזקותיו בחברה, בשיעור של כ-41% מההון • התמורה הכוללת בעסקה עמדה על כ-26 מיליון שקל, והיא נעשתה לפי מחיר מניה של קצת יותר מ-1 שקל

שאול אלוביץ' / צילום: תמר מצפי
שאול אלוביץ' / צילום: תמר מצפי

סוף עידן שאול אלוביץ' בחברת הלוויינים סאטקום מערכות . המנהלים המיוחדים של סאטקום, המחזיקים במניות אלוביץ' מזה כשלוש שנים, השלימו היום (ד') את מכירת החזקותיו בחברה, בשיעור של כ-41% מההון, לידי כמה גופים מוסדיים בולטים.

התמורה הכוללת בעסקה עמדה על כ-26 מיליון שקל, והיא נעשתה לפי מחיר מניה של קצת יותר מ-1 שקל, דומה למחיר השוק שלה המשקף לסאטקום שווי נוכחי של הנע סביב כ-60 מיליון שקל.

עמי ברלב, יו"ר סאטקום, מסר כי "שינוי זה מוביל את החברה לדרך חדשה, ומייצר לחברה פוטנציאל ואופק עסקי, בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה עליה דיווחנו לציבור".

סאטקום מערכות עוסקת במתן שירותי תקשורת לוויינית, ויכולותיה, לפי החברה, "מאפשרות לה להביא תקשורת, אינטרנט וסלולר למקומות שונים ברחבי העולם ברמה טכנולוגית גבוהה, לרבות למקומות מרוחקים".

בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2020 הכנסותיה של סאטקום נשחקו ב-2% והתקרבו ל-42 מיליון דולר - עיקרן (קרוב ל-80%) מפעילות באפריקה, והיא הציגה הפסד של 1.5 מיליון דולר - דומה לתקופה המקבילה - ובנטרול הפחתות חשבונאיות, עברה לרווח.