לאחר הכפלה של פי 4 במניה: סטרטסיס רוכשת חברה בריטית

מנכ"ל סטרטסיס, יואב זייף: "המטרה שלנו היא לספק ללקוחות הגלובליים שלנו את הפתרון הטוב ביותר והשלם ביותר של הדפסת פולימרים בתלת ממד. אנחנו מאמינים שמוצרי Neo של RPS עדיפים על פני פתרונות אחרים שקיימים כיום בשוק"

יואב זייף - מנכל סטרטסיס / צילום: איל יצהר
יואב זייף - מנכל סטרטסיס / צילום: איל יצהר

חברת הדפסות התלת ממד סטרטסיס מבצעת רכישה שנייה תוך חודשיים. החברה הודיעה היום על רכישת החברה הבריטית RPS, הפועלת בטכנולוגיית SLA, במטרה להרחיב את סל הפתרונות שהיא מציעה בתחום ההדפסה בתלת ממד. העסקה צפויה לתרום מעט להכנסות ולרווח הנקי Non-GAAP למניה ב-2021. לפי הודעת סטרטסיס, הטכנולוגיה של RPS מאפשרת דיוק ופירוט.

היקף הרכישה לא דווח, והוא אינו מהותי לחברה. לסטרטסיס היו בסוף הרבעון השלישי 308 מיליון דולר בקופה, ובדצמבר היא הודיעה על רכישת חברת אוריג'ין מארה"ב תמורת עד 100 מיליון דולר, חלקם במניות.

לדברי מנכ"ל סטרטסיס, יואב זייף, "המטרה שלנו היא לספק ללקוחות הגלובליים שלנו את הפתרון הטוב ביותר והשלם ביותר של הדפסת פולימרים בתלת ממד. אנחנו מאמינים שמוצרי Neo של RPS עדיפים על פני פתרונות אחרים שקיימים כיום בשוק". להערכתו, הגישה לערוצי השיווק ולתוכנה של סטרטסיס תביא את מוצרי RPS להרבה יותר ארגונים.

סטרטסיס נסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-2.8 מיליארד דולר לאחר עלייה של 303% במחיר המניה שלה מספטמבר שעבר, מתוך זה עלייה של 135% מתחילת 2021.