דונה תבנה 200 יחידות דיור לשכירות ארוכת טווח ברמלה

החברה גברה על הצעותיהן של שתי חברות נוספות במכרז שקיימה החברה הממשלתית "דירה להשכיר", כשהציעה 71 מיליון שקל עבור הפרויקט שיכלול עוד 100 דירות בשוק החופשי

פרויקט "דירה להשכיר" ברמלה / הדמיה: a-studio
פרויקט "דירה להשכיר" ברמלה / הדמיה: a-studio

דונה דום, החברה הבת של חברת הבנייה דונה, זכתה במכרז שקיימו החברה הממשלתית "דירה להשכיר" ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לבניית 300 דירות בשכונת נאות פרס ברמלה. 200 מבין היח"ד הן דירות שמיועדות לשכירות לטווח ארוך של 15 שנה וכל היתר הן דירות שיימכרו בשוק החופשי.

מדובר בפרויקט שבמסגרתו ייבנו שני מבנים. בבניין המרכזי, שבו יהיו 28 קומות מעל שלוש קומות ציבוריות, ייבנו 200 הדירות לשכירות לטווח ארוך. בבניין הנוסף ייבנו 100 הדירות הנוספות.

השכונה מוקמת בימים אלה במבואות הצפוניים של העיר רמלה, על שטח מגרש הכדורגל של מכבי רמלה, אמורה לכלול 1,350 יח"ד. 900 יח"ד מתוכן פורסמו בעבר לשיווק לקבלנים ויזמים במסגרת מכרזי מחיר למשתכן על פי החלטת קבינט הדיור. התוכנית כוללת בנוסף בנייה של אלפי מ"ר של שטחי תעסוקה.

המנכ"לית הנכנסת של "דירה להשכיר", ענבל דוד מסרה כי "דווקא עכשיו, בתנאי אי ודאות כלכלית, פרויקטי "דירה להשכיר" המשווקים בשיתוף עם רמ"י, מציעים אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתה".