קבוצת תדהר במו"מ מתקדם לרכישת מתחם בית מולדבסקי בגבעתיים

לגלובס נודע כי החברה מקיימת מו"מ מול בעלת הבניין - חברה בשליטת משפחת מולדבסקי לקראת עסקת קומבינציה • על החניון שנמצא בצמוד למבנה המשרדים הקיים מתוכנן לקום פרויקט מגורים ומשרדים

בית מולדבסקי בגבעתיים / צילום: גיא ליברמן
בית מולדבסקי בגבעתיים / צילום: גיא ליברמן

קבוצת תדהר, שבשליטת היו"ר גיל גבע, אריק בכר ומארק ויסמן, מקיימת מו"מ מתקדם לרכישת מתחם בית מולדבסקי בגבעתיים - כך נודע לגלובס.

המתחם כולל מבנה מסחר ומשרדים בן שבע קומות וכן מגרש חניה נרחב. המתחם כולו ממוקם בסמוך לדרך אלוף שדה, בחלקו המזרחי של מתחם התעסוקה והמסחר כורזין. בסמוך למתחם יעבור בעתיד הקו הסגול של הרכבת הקלה.

המתחם שייך למשפחת מולדבסקי שמחזיקה בקבוצת מולדבסקי שעוסקת בתחום היהלומים והנדל"ן. לפי הפרטים שנודעו לגלובס העסקה שעומדת על הפרק הינה עסקת קומבינציה של כ-40%, קרי בידי הבעלים יוותרו זכויות של כ-40% מהמתחם.

לפי הערכות ההכנסות משכירות בבית מולדבסקי עומדות על כשבעה מיליון שקל בשנה. לצד המבנה מתוכנן להיבנות פרויקט רחב היקף על שטח החנייה. מדובר על פרויקט חדש שיכלול כ-30 אלף מ"ר בעירוב שימושים. כ-30% מהמבנה יהיו בייעוד של מגורים, עוד כ-5,000 מ"ר יהיו בייעוד מסחרי וכל היתר בייעוד של משרדים.

עוד נודע לגלובס כי יתכן והעסקה מהצד של הרוכשים תתבצע בשותפות עם חברת הביטוח הראל.

במרץ 2020 חתמו תדהר והראל על הסכם שותפות לפיתוח ורכישה של נדל"ן מניב בהיקף השקעות משוער של כ-10 מיליארד שקל בטווח של 10 שנים. כחלק משותפות זו הודיעו שתי החברות בחודש שעבר על מו"מ לרכישת חטיבת קרקע של קבוצת דלק בעכו בתמורה לכ-200 מיליון שקל.

במאי 2020 הודיעו שתי החברות כי הן יקימו את הקומפלקס החדש של הקריה האקדמית אונו וישכירו אותו למכללה למשך 25 שנה. לפי הודעתן עלות ההקמה נאמדת בכ-550 מיליון שקל.

מקבוצת תדהר נמסר: "אנו לא מתייחסת למשאים ומתנים, ככל שמתקיימים כאלו".

תגובת קבוצת מולדבסקי טרם נמסרה.