מנכ"לית ויליפוד התפטרה אחרי שנה בתפקיד

עינת פלד-שפירא החליפה את מיכאל לובושיץ שניהל את החברה במשך שנתיים • לפני כן שימשה שנה וחצי כמנכ"לית פעילות בונז'ור של חברת אסם-נסטלה

עינת פלד-שפירא / צילום: עומר וידר
עינת פלד-שפירא / צילום: עומר וידר

עינת פלד-שפירא, מנכ"לית ויליפוד , התפטרה אחרי שנה של ניהול יבואנית המזון שבשליטת האחים צביקה ויוסי ויליגר. פלד-שפירא החליפה את מיכאל לובושיץ שניהל את החברה במהלך שנתיים.

פלד-שפירא שימשה שנה וחצי כמנכ"לית פעילות בונז'ור של חברת אסם-נסטלה, וקודם לכן שימשה כמנהלת השיווק של בונז'ור במשך כ-4.5 שנים, זאת מתוך תקופה של כ-14 שנים בתפקידים שונים בקבוצה.

פלד-שפירא, שנכנסה לתפקיד מנכ"לית ויליפוד רגע לפני פרוץ מגפת הקורונה, הצליחה לשמור על מומנטום הצמיחה של הקבוצה ולהציג צמיחה של 26% במכירות הכספיות לשוק הקמעונאי, שעמדו על למעלה מחצי מיליארד שקל, בעוד שקצב הצמיחה הממוצע בשוק היה כ-9%.

בשנים האחרונות חוותה ויליפוד רצף תזוזות בשדרת ההנהלה מאז שינוי הבעלות בה. לפני לובושיץ מונה לתפקיד טים קרנקו, שכיהן בו במשך חודשים ספורים. לפניו ניהל את החברה במשך תקופה של יציבות אירם גרייבר, והחברה הציגה תוצאות חיוביות, אולם זמן קצר לאחר שינוי הבעלות, כשהאחים ויליגר השתלטו על החברה מחדש, גרייבר סיים את דרכו.

ויליפוד היא מיבואניות המזון הגדולות בישראל, והיא נסחרת בבורסה בתל אביב ובנאסד"ק. ויליפוד אינטרנשיונל נסחרת לפי שווי שוק של כמיליארד שקל.