נקסט אינשורנס רוכשת חברה שתכפיל את מחזור המכירות שלה

נקסט רוכשת את AP Intego האמריקאית, שבעלת פלטפורמה מקוונת לרכישת ביטוח בתהליך דיגיטלי מלא • מחזור המכירות צפוי לזנק מ-200 מיליון דולר בשנה ל-400 מיליון דולר

מייסדי Next Insurance, אלון חורי, גיא גולדשטיין ונסים טפירו / צילום: קרדיט: נקסט אינשורנס
מייסדי Next Insurance, אלון חורי, גיא גולדשטיין ונסים טפירו / צילום: קרדיט: נקסט אינשורנס

הסטארט-אפ הישראלי נקסט אינשורנס (Next Insurance), הפועל בתחום הביטוחים הדיגיטליים לבעלי עסקי קטנים ובינוניים בארה"ב, הודיע על רכישת חברת האינשורטק האמריקאית AP Intego, שבעלת פלטפורמה מקוונת לרכישת ביטוח בתהליך דיגיטלי מלא. בהודעת נקסט צוין כי לחברה הנרכשת "קשרי שותפים ענפים עם ספקים מובילים של שירותי תשלום משכורות לעסקים קטנים, ומודל של Pay-as-you-go".

בחברה סירבו למסור נתונים על היקף העסקה, אך ציינו כי עם רכישת החברה יוכפל מחזור המכירות של החברה המאוחדת, ויזניק מכ-200 מיליון דולר בשנה ל-400 מיליון דולר. מצבת העובדים של נקסט אינשורנס, המעסיקה כיום כ-400 עובדים, בישראל ובארה"ב, תגדל בעקבות המיזוג בכ-160 עובדים נוספים. בנוסף, רכישת AP Intego מצרפת לנקסט אינשורנס 75 אלף לקוחות חדשים ומביאה את שיעור הלקוחות הכולל של החברה ליותר מ-200 אלף לקוחות משלמים.

המניע לעסקה על פי הודעת החברה, הוא כי "הפלטפורמה של AP Intego מספקת הצעות ביטוח מותאמות אישית לעסקים קטנים שהינם לקוחותיהם של חברות טכנולוגיה ופיננסים כגון Intuit, Gusto, ו-Square. נקסט אינשורנס ו-AP Intego יסייעו לאותם לקוחות להתייעל בדרך שבה הם רוכשים מוצרי ביטוח עבור עסקיהם, עובדיהם ונכסיהם".

השווי של נקסט מוערך במעל ל-2 מיליארד דולר

זו הרכישה השנייה של נקסט תוך כשלושה חודשים, לאחר רכישת Juniper Labs, שמתמחה בשימוש בלמידת מכונה ודאטה לצורכי חיתום וביטוח.

נקסט אינשורנס הוקמה ב-2016 על ידי המנכ"ל גיא גולדשטיין, סמנכ"ל הטכנולוגיות ניסים טפירו ואלון חורי המשמש בתפקיד סמנכ"ל צמיחה וחדשנות. בספטמבר 2020 גייסה החברה 250 מיליון דולר בסבב מימון רביעי בהובלת קפיטל G, קרן ההשקעות העצמאית של אלפאבית ובהשתתפות FinTLV ושל המשקיעה הקיימת Munich RE Group. עד כה גייסה החברה 631 מיליון דולר, ושוויה העדכני מוערך בלמעלה מ-2 מיליארד דולר.

מייסד-שותף ומנכ"ל נקסט אינשורנס גיא גולדשטיין, אמר כי "נקסט אינשורנס מובילה תהליכי מודרניזציה ודיגיטליזציה בתעשיית הביטוח הקיימת מאות שנים, על מנת לספק נוחות, יכולת בחירה וערך מקסימלי לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב. רכישה זו מסמלת עבורנו ציון דרך משמעותי במסע של נקסט אינשורנס כחברה המובילה בתחום הביטוחים הדיגיטליים לעסקים קטנים במודל של 'הכול במקום אחד'. הניסיון והמומחיות של AP Intego בהפצת מוצרים ביטוחיים באמצעות שותפים לצד מודל של Pay-as-you-go, בשילוב עם הגישה של נקסט אינשורנס לכיסויים בביטוח דיגיטלי, תספק ליותר לקוחות גישה חלקה ונוחה למוצרי ביטוח חדשניים".