משרדי עו"ד | בלעדי

דרמה במשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן: השותפים הבכירים אודי סול ואילנית לנדסמן יוגב עוזבים

ראשי מחלקת חברות וניירות ערך, עוה"ד אודי סול ואילנית לנדסמן יוגב, הודיעו הבוקר על עזיבתם את המשרד • לגלובס נודע כי השניים הודיעו על כוונתם לפרוש מהמשרד בתוך שלושה חודשים • ככל הידוע, השניים הולכים להקים מיזם שייתן שירותי ניהול משברים, ייעוץ להנהלות, ליווי עסקאות ובנקאות השקעות

עורכי הדין אילנית לנדסמן יוגב ואודי סול / צילום: איציק בירן
עורכי הדין אילנית לנדסמן יוגב ואודי סול / צילום: איציק בירן

דרמה במשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן: ראשי מחלקת חברות וניירות ערך, עורכי הדין אודי סול ואילנית לנדסמן יוגב, הודיעו הבוקר (ב') על עזיבתם את המשרד. מדובר במחלקה גדולה ומרכזית במשרד כולו, כשהמעמד של המחלקה הושג על-ידי סול ולנדסמן יוגב, שיצרו לעצמם עמדה מובילה בענף כולו בענייני שוק ההון ומיזוגים ורכישות.

לגלובס נודע כי השניים הודיעו היום למשרד ולקוחותיהם על כוונתם לפרוש מהמשרד בתוך שלושה חודשים. ככל הידוע, השניים הולכים להקים מיזם שייתן שירותי ניהול משברים, ייעוץ להנהלות, ליווי עסקאות ובנקאות השקעות. כלומר, הם לא עוזבים את המשרד כדי להקים משרד עורכי דין מתחרה, והם ככל הנראה יסתייעו בהרצוג פוקס נאמן כזרוע המשפטית שלהם במיזם החדש.

לאורך השנים השניים היו מעורבים בעסקאות ובהנפקות רבות, החל מליווי מלאנוקס, דודי ורטהיים, אלוני חץ ועוד חברות וגופים מובילים. בנוסף הם מלווים את אייפקס בשלל עסקאות, ובימים אלה מלווים את עסקת אלטשולר שחם-פסגות.

השניים מוערכים מאוד בשוק ההון, ויש רבים שרואים בהם כנותני השירותים שלהם, ולא רק בהיבט העסקי.