עזריאלי תאפשר לחברה חיצונית לנהל חנות פופ-אפ לשוכרים מתחלפים

קבוצת הקניונים חתמה על הסכם עם חברת ספוטנגו, במסגרתו תפעיל עבורה לתקופה של שנה חנות פופ-אפ שתארח מותגים מתחלפים בשטח של 140 מ"ר בקניון גבעתיים • יו"ר ספוטנגו: "הסכם הפיילוט מהווה סנונית ראשונה לחדירת הפלטפורמה של ספונטגו לעולם הפופ-אפים בקניונים בישראל"

מהשפעות משבר הקורונה: קבוצת קניוני עזריאלי תכניס לראשונה שחקן חיצוני שינהל עבורה חנויות פופ-אפ מתחלפות בחלל שהוגדר לשם כך בקניון גבעתיים. במסגרת הפיילוט, שצפוי להימשך כשנה, תקים ותנהל חברת ספוטנגו חלל פופ-אפ ראשון בקניון גבעתיים, שיארח מותגים מתחלפים בשטח של 140 מ"ר, שכולל תאי הלבשה ומחסן.

במסגרת ההסכם בין ספונטגו לבין הקניון, ספוטנגו תפתח ותציע בקניון מתחם פופ-אפ לבעלי עסקים שונים שיחתמו על כניסה לחנות באמצעות אתר החברה. בשונה מהחנויות האחרות בקניון, חנות הפופ-אפ תהיה באחריות ספוטנגו ובעלי עסקים המעוניינים להיכנס לקניון יידרשו לפנות אליה ולהסדיר מולה את הסכם השכירות.

כיצד עובד המודל העסקי בחיבור בין השתיים? שוכר הפופ-אפ משלם ישירות לספוטנגו ואין לו התקשרות עם עזריאלי, כאשר ספוטנגו משלמת לעזריאלי אחוז מההכנסות שמשולם לה על ידי השוכרים המתחלפים.

"הסכם הפיילוט עם קבוצת עזריאלי מהווה סנונית ראשונה לחדירת הפלטפורמה של ספונטגו לעולם הפופ-אפים בקניונים בישראל", מצהיר קובי לקסר, מנכ"ל החברה שמחזיקה בספוטנגו.

ספוטנגו היא חברת בת של נלה דיגיטל קומרס (לשעבר שפע ימים) בניהולו של קובי לקסר, אשר נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של כ-53 מיליון שקל. נלה דיגיטל קומרס מגדירה את עצמה ככזו ש"משקיעה בחברות העוסקות בהפעלת חנויות פופ-אפ" באמצעות החברה הבת ספוטנגו, תחתיה פועלות 12 חנויות פופ-אפ בת"א ובירושלים אותן היא מגדירה "בתפוסה מלאה לרבעונים הקרובים".

בנוסף, היא מצהירה על שני תחומי פעילות נוספים: האחד, מימון חוץ בנקאי לסוחרי איקומרס שיחל ב-2021, והשני, פיתוח מותגים פרטיים בפלטפורמות סחר מקוונות ביניהן אמזון, איביי ואחרות. במסגרת זו מצהירה החברה כי עד סוף השנה הנוכחית היא תשיק 6 מוצרים פרטיים שונים.