בני ברון מתחזק במהדרין: הגדילה את ההחזקה בחברה ל-21%

ברון השקיע כ-8 מיליון שקל ברכישת המניות • וגם: גדי לסין יצטרף לדירקטוריון חברת כיל כדירקטור בלתי תלוי

איש העסקים בני ברון מגדיל את החזקותיו בחברת הקרקעות והפרדסים מהדרין, ובימים האחרונים רכש נתח מהונה בהשקעה של כ-8 מיליון שקל, ובכך הגיע להחזקה המתקרבת ל-21% מההון. העסקה בוצעה לפי מחיר מניה של 142 שקל - נמוך בכ-2% משווי המניה במועד הרכישה. 

בחודש מאי  סיכם ברון על רכישת מלוא החזקותיה של קבוצת דלק במהדרין, שעמדו על כ-19% מההון, בהשקעה של כ-74 מיליון שקל, ולפי מחיר מניה של כ-120 שקל - ששיקף בעת הסיכום על העסקה פרמיה של כ-13% על שווי המניה בבורסה. בשנה האחרונה, מאז רמת השפל שרשמה בחודש מרץ 2020, השלימה מניית מהדרין טיפוס של כ-70% והיא משקפת לחברה שווי נוכחי של כ-480 מיליון שקל, ולהחזקותיו של ברון שווי של יותר מ-100 מיליון שקל.

סמנכ"ל הכספים בסיוה מוכר מניות

יניב אריאלי, סמנכ"ל הכספים בחברת הטכנולוגיה סיוה, מכר בשבוע שעבר מניות החברה בתמורה ל-570 אלף דולר. לפי דיווח לבורסה, מחיר המניה במכירה היה 62 דולר, גבוה מהמחיר הנוכחי, ונשארו לו מניות בשווי כ-3.2 מיליון דולר. מניית סיוה עלתה ב-127% מתחילת השנה אך ירדה ב-23% בחודש האחרון.

חדשות טובות

סניף באר שבע של משרד עוה"ד אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות', יקדמו בעיר את פעילות עמותת שוות המפעילה בעיר תוכנית מנהיגות לנערות צעירות בכיתות ו'-ז'.

מצנח הזהב

גדי לסין, שכיהן בין השנים 2009 עד 2018 כנשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, יצטרף לדירקטוריון חברת כיל כדירקטור בלתי תלוי.