בחירת הרייטינג: מה היה המשדר הכי נצפה אמש וכמה צפו בדקת המדגם?

קשת וחדשות 12 שמרו על מקומן כמדורת השבט וזכו אמש לצפייה הגבוהה ביותר • כפי שפורסם בגלובס, בסבב הבחירות הנוכחי הערוצים שיתפו לראשונה פעולה בכל הנוגע למדגם

משדר הבחירות של חדשות 12, אמש / צילום: צילום מסך
משדר הבחירות של חדשות 12, אמש / צילום: צילום מסך

כצפוי, הדרמה הפוליטית ואי-הוודאות בנוגע לתוצאות הביאו אמש (ג') צפייה גבוהה במשדרי הבחירות בכלל ובדקת המדגם בפרט. שיעור הצפייה אמש במשדר הבחירות של חדשות 12 עמד על 29.2%, לעומת 16.9% בחדשות 13.

הרייטינג בדקת המדגם ששודרה בחדשות 12 עמד 29.6%, שהם כ-920 אלף איש; וברשת על 17.8%, שהם 476 אלף איש.

כפי שפורסם בגלובס, בסבב הבחירות הנוכחי הערוצים שיתפו לראשונה פעולה בכל הנוגע למדגם הבחירות, וכל ערוץ נתן למתחרים עשר קלפיות מדגם, מה שאומר שלכל ערוץ היו 20 קלפיות מדגם של הערוצים האחרים. הפעם גם הקפידו בכל הערוצים לשדר כל העת עדכון של הערוצים האחרים, כך שהתמונה כפי שהשתקפה באותו רגע על-ידי כל הסוקרים באה לידי ביטוי כל העת. חידוש נוסף הפעם היה עדכון של המדגמים על בסיס תוצאות האמת אחת לחצי שעה בערך.

קשת וחדשות 12 שמרו על מקומן כמדורת השבט וזכו כאמור לצפייה הגבוהה ביותר. הרייטינג הממוצע בשידור של קשת לקראת המדגם עמד על 26.3%, וסיכום המדגם על 27.5%. ברשת 13 נרשם רייטינג של 16.9% בשידור לקראת המדגם ו-11.8% בסיכום המדגם.

נזכיר כי כל אחד מהערוצים בחרו להקליל את שידורי הבחירות עם קטרי הרייטינג שלהם: קשת השתמשו כרגיל בכוכבי התוכנית "ארץ נהדרת", ורשת בכוכבי "האח הגדול". המערכון המוקדם של "ארץ נהדרת" בקשת רשם רייטינג של 25.5% ו-784 אלף צופים, ו"האח הגדול" ברשת רשם רייטינג של 10.6% ו-295 אלף צופים.