השנה של גט פקג': פי 6 משלוחים, פי 3 שליחים

ובגזרת החדשות הטובות: חברת "עטרה" פירות וירקות תרמה טון וחצי של ירקות לקראת החג עבור עמותת "קבוצת שורשים", הפועלת לעזרת ניצולי שואה וקשישים

אזור התעשייה

השנה של גט פקג': פי 6 משלוחים, פי 3 שליחים

שנת הקורונה תיזכר גם כשנת המשלוחים. משליחי וולט ותן ביס שצבעו את הרחובות בכחול ובכתום בימי הסגר, ועד שליחי החברות ששינעו את הקניות של כולנו.

בהתאם לכך, הסבות מקצועיות לשליחים היו מנת חלקם של רבים. חברת המשלוחים GetPackage מדווחת על זינוק של פי 6 בכמות המשלוחים מפרוץ משבר הקורונה בשנה האחרונה, לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.

החברה מדווחת גם כי היא שילשה את כמות השליחים: בתקופה שבין ינואר 2020 למרץ 2021 נוספו 28 אלף שליחים לפעילות החברה. 40% מהשליחים החדשים הם בני 25-34 ו-24% בגילאי 35-44. שכבת הגיל שעד כה הייתה הדומיננטית בתחום, בני ה-18-24, מהווים כעת 18.5% בלבד. שאר השליחים הם בגיל 45 ויותר.

כ-85% מהשליחים הם גברים, ורק 15% הן נשים. במדידת מרחק, 74% מהמשלוחים נעשו בטווח של 0-10 ק"מ, כ-18% בטווח של עד 20-50 ק"מ והשאר מעבר לכך. 45% מכלל המשלוחים נעשו בתל אביב וסביבתה.

מצנח הזהב

תמי מנור-פרידמן וד"ר רחל צרפתי מונו לאוצרות ראשיות במוזיאון ישראל, ירושלים. פרידמן מונתה לאוצרת הראשית של האגף לאמנויות, וד"ר צרפתי מונתה לאוצרת הראשית של האגף לאמנות ותרבות יהודית. 

שרון גור מונתה לסמנכ"לית הכספים של מקס (Max). גור תחליף בתפקיד את טובי פישביין, שיסיים את תפקידו בסוף החודש לטובת תפקיד מקביל בקבוצת בזק. גור מצטרפת להנהלת מקס אחרי ששימשה בשני העשורים האחרונים בתפקידים בכירים בבנק לאומי, וכיום היא משמשת כסמנכ"לית בכירה, מבקרת ראשית וראש חטיבת הביקורת הפנימית בבנק. 

אלי בן-הרוש מונה למנכ"ל חברת StickIt, המפתחת מקלוני קנאביס. קודם לכן כיהן כנשיא ווניטייז הבורסאית, וכסגן נשיא ומנכ"ל פרמייר מעבדות ים המלח. 

חדשות טובות

חברת "עטרה" פירות וירקות תרמה טון וחצי של ירקות לקראת החג עבור עמותת "קבוצת שורשים", הפועלת לעזרת ניצולי שואה וקשישים. עובדי החברה ארזו יחד 10 טון  תוצרת.