סטודיו C | בלעדי

רשת סטודיו סי תיכנס לראשונה למודל של זכיינות

רשת מכוני החיטוב שמיועדת לנשים בלבד ועברה לפני שנתיים לבעלות חדשה סגרה 5 סניפים מאז פרוץ הקורונה • ברשת נערכים לפתיחה של חמישה סניפים עד סוף השנה

דורון כהן וניצן אריה, בעלי סטודיו סי / צילום: עומרי לוי
דורון כהן וניצן אריה, בעלי סטודיו סי / צילום: עומרי לוי

משבר הקורונה טלטל את ענף הכושר, ושחקניות בענף מחפשות מודלים חדשים. רשת מכוני החיטוב לנשים, סטודיו סי, תעבור למודל של זכיינות, כך נודע לגלובס. הרשת שבסוף 2019 נרכשה על ידי בעלות חדשה מעוניינת להרחיב את הפריסה הגאוגרפית שלה באמצעות סניפים בזיכיון, זאת לאחר שמשבר הקורונה הביא אותה לסגור חמישה סניפים קיימים, חלקם בערים בהם הפעילה יותר מסניף אחד. בין היתר נסגרו סניפים בת״א, שוהם, וירושלים, ועתה היא נערכת להחלפתם בסניפים חדשים.

כך, עד סוף השנה הנוכחית בכוונת בעליה לפתוח חמישה סניפים חדשים באמצעות זכיינים. דמי הקמת החנות בזיכיון עומדים על כחצי מיליון שקל. לצד זאת, מתכוונים ברשת להמשיך ולפתח הרחבה גם של סניפים בבעלות.

״מודל הזכייניות יאפשר מנוע צמיחה לרשת וייתן אפשרות להצטרפות לתחום מתפתח מאוד עם מודעות מותג חזקה ביותר, אבל רוב הסניפים יישארו בבעלות מלאה. במהלך הקורונה, צמצמנו את הפעילות בכחמישה סניפים, בערים בהן החזקנו יותר מסניף אחד, כמו תל אביב, שוהם, ירושלים ואנחנו נפתח סניפים בלוקיישנים חדשים במקומם", מסר לגלובס דורון כהן הבעלים של סטודיו סי.

סטודיו סי מפעילה כיום 30 סניפים ברחבי הארץ, לאחר שחזרו לפעילות במהלך חודש מרץ האחרון עם תום הסגר השלישי. גודלם הממוצע של כל סניף הנו 400 מ"ר. לפני כשנתיים נמכרה הרשת לאנשי העסקים דורון כהן וניצן אריה.

במהלך הסגר הראשון, בדומה למאמנים ולחדרי כושר אחרים, החברה החלה לספק אימונים גם בצורה מקוונת תחת השם סטודיו סי אונליין המשדרים מאולפני שידור שהקימה הרשת.

סטודיו סי אינה הרשת החדשה שבוחנת מודלים חדשים לפעילות. לאחרונה דיווחנו כי גם רשת חדרי הכושר הגדולה בישראל, הולמס פלייס, שספגה מכה קשה בתוצאותיה על רקע הסגרים הממושכים מחדשת את המודל העסקי שלה עם הקמת תת רשת חדשה תחת מותג כושר מלונדון שמציע אימונים פונקציונליים, כשבנוסף החברה הכניסה את יבואנית אנדר ארמור לניהול נקודות המכירה שבכניסה לסניפיה.