אקספון | בלעדי

אקספון מבקשת ארכה של חודשיים בלקיחת רישיון הדור החמישי

על רקע ההליכים המשפטיים מול סלקום - שעימה היא חולקת רשת - והפסקת ההסכם עימה, החברה נדרשת להשיב למשרד התקשורת מה בכוונתה לעשות עם התדרים שזכתה בהם והאם תממש את זכייתה • בנוסף, מרעננת מבצע לכל החיים דרך אתר האינטרנט

חזי בצלאל, בעלי אקספון / צילום: רמי זרנגר
חזי בצלאל, בעלי אקספון / צילום: רמי זרנגר

חברת אקספון מבקשת ארכה של חודשיים ממשרד התקשורת למשיכת רישיון הדור החמישי שלה. החברה אמורה הייתה להשיב החודש לשאלת המשרד מה בכוונתה לעשות בנוגע לרישיון שבו זכתה והאם היא מתכוונת לממש את זכייתה, ואולם על רקע אי הוודאות סביב המחלוקת מול סלקום שעימה היא חולקת רשת, החברה מבקשת ארכה כדי שתוכל לדעת לאן פניה מועדות.

אקספון נותרה החברה היחידה בשוק הסלולר שטרם משכה את הרישיון שלה בעקבות זכייתה במכרז התדרים לדור החמישי. החברה אמורה הייתה להפקיד ערבות של 6 מיליון שקל כנגד הרישיון, אולם טרם עשתה זאת. משכך, החברה גם לא מוכרת חבילות דור חמישי, למרות השותפות שיש לה עם סלקום ברשת.

ככל הנראה באקספון הגיעו למסקנה כי אין סיבה לקחת את הרישיון ולהפקיד את הערבות כל עוד המחלוקת עם סלקום על המשך השותפות לא נפתרה.

נזכיר גם כי בית המשפט נענה לבקשה של סלקום והוציא צו מניעה זמני האוסר על אקספון להתנתק מסלקום ולעבור רשת, כך שהחברה חייבת להחליט לאן פניה מועדות.

ללא קשר, החברה הודיעה היום (ב') על חזרה לפעילות שיווקית, וזאת לאחר שבחודשים האחרונים היא הייתה עסוקה בעיקר בארגון מחדש של הפעילות. החברה שינתה וביטלה הסכמים עם משווקים ולכן האטה מאד את המכירות.

לרגל 3 שנים להיווסדה הודיעה היום אקספון על מבצע חדש שישווק דרך אתר האינטרנט שלה. החברה הודיעה כי החבילה הנמכרת ביותר כיום אצלה היא Extra, חבילה לכל החיים הכוללת 200 ג'יגה ביט חבילת גלישה, 3,000 דקות שיחה לישראל, 3,000 הודעות SMS לישראל ו-200 דקות ליעדים נבחרים. כעת חבילה זו מוצעת עם 3 חודשים ראשונים ב-0 שקלים והחל מהחודש הרביעי ואילך 35.90 שקל לחודש. המבצע כרוך בתשלום חד-פעמי של דמי הצטרפות בסך 49.50 שקל.