היכן נפגשו שלושה ראשי שב"כ לשעבר?

יובל דיסקין, עמי אילון וכרמי גילון נפגשו בהקרנת בכורה חגיגית לסרט "הגורם האנושי" שיצר דרור מורה • וגם: מי מונתה למנכ"לית עמותת אלו"ט? • אירועים ומינויים 

עמי איילון ויובל דיסקין בהקרנה / צילום: יח"צ, ענת מוסברג
עמי איילון ויובל דיסקין בהקרנה / צילום: יח"צ, ענת מוסברג

הקרנת בכורה חגיגית נערכה לסרט "הגורם האנושי" שיצר דרור מורה ("שומרי הסף") , בהשתתפותם של שלושה ראשי שב"כ לשעבר - יובל דיסקין, עמי אילון וכרמי גילון. הסרט עוסק במתווכי המשא ומתן האמריקאים לאורך תהליך השלום של ישראל עם הפלסטינים, ועונה, בין היתר, על שאלות כמו מה באמת קרה כשקלינטון, ברק וערפאת היו לבד בחדר, מה רבין הבטיח לסורים, ומה המלך חוסיין אמר לנתניהו שגרם לו לשנות את דעתו במשא ומתן עם הפלסטינים.

"קיבלתי תיקייה עם 35 אלף תמונות סטילס מתוך חדרי החדרים שבהם הכול קרה", מספר מורה. "הייתי המום, ישבתי יום ולילה ועברתי תמונה תמונה. בפעם הראשונה מאז שהשיחות האלה נחתמו, הייתי איתם בתוך החדר עם כל מבט, כל תנועת יד ושפת הגוף שאומרת הכול". הסרט ישודר כסדרה בת שש פרקים ב-HOT.

מצנח הזהב:

ד"ר שרון צחורי מונתה למנכ"לית עמותת אלו"ט. ד"ר צחורי היא רופאת ילדים בהכשרתה, וסיימה את לימודי הרפואה בטכניון בהצטיינות. היא תחליף בתפקיד את יואב חפר, שכיהן כמנכ"ל בשנתיים וחצי האחרונות והודיע לפני מספר חודשים על רצונו לפרוש.

-----

אלכס קרוז, המנכ"ל והיו"ר היוצא של בריטיש איירווייז, מצטרף כחבר דירקטוריון ויועץ מומחה לסטארט-אפ הישראלי Fetcherr שהוקם ב-2018. בפטשר פיתחו מודל חדשני לייעול מחירי כרטיסי הטיסה.

-----

יניב ריבלין, מנכ"ל חברת הקורקינטים בירד בישראל, מונה לתפקיד מנהל קשרי הממשל של בירד באירופה, אפריקה והמזרח התיכון (EMEA). ריבלין ימלא תפקיד זה במקביל לתפקידו המקומי.

----

איילת ניצן מונתה לסמנכ"לית השיווק של יד2. ניצן תחליף בתפקיד את גל עופרים שעברה לשמש כסמנכ"לית מוצר בחברה.

חדשות טובות:

ארגון INTRAC ישראל ועמותת "ילדים בסיכוי" ערכו את כנס "מישהו שומע אותי?", שדן במעבר לעצמאות של צעירים שגדלו בפנימיות. בכנס חולקו מלגות בשווי 55 אלף שקל עבור מחקרים בנושא בוגרי השמה חוץ ביתית.