הצוללת | פודקאסט

בטן-גב עם מסכה ואזהרת מסע: כך תיראה חופשת הקיץ שלכם

בישראל מתחילים לחזור לשגרה ולתכנן את חופשות הקיץ • כיצד ייראו החופשות, הטיסות והבילויים, איפה נישן וכמה כל זה יעלה? • וגם: מהם כללי האצבע לתכנון חכם של חופשה בימי פוסט-קורונה • הצוללת עושה סדר • האזינו

קרפאטוס, יוון / צילום: יח"צ
קרפאטוס, יוון / צילום: יח"צ

בשבוע שעבר הישראלים הורידו את המסכות, שריד כמעט אחרון לשנת הקורונה שנדמה שכבר נמצאת מאחורינו. לפחות בישראל, התחושה השלטת ברחובות היא של חזרה לשגרה, וכיאה לשגרה ישראלית בימי האביב, חופשות קיץ רבות מתכוננות בעשרות אלפי בתי אב.

ישראלים רבים כבר סגרו חופשות לקיץ, ביעדים שמאפשרים או יאפשרו לתיירים מחוסנים להיכנס אליהם, כמו איי יוון וקפריסין, גיאורגיה, קרואטיה, ארה"ב וגם תאילנד שבאופק. כמובן שגם התיירות המקומית פורחת, וכשהביקוש גדול - גם המחירים בשמיים.

אבל לצד ההתרגשות מהיכולת לחזור לנפוש, משרד הבריאות גם פרסם בימים האחרונים אזהרת מסע שלפיה הוא ממליץ לישראלים שלא לטוס לחו"ל כעת, אלא אם ממש חייבים. ובקיצור, בלי נופשים. ואם זה כך, אז כיצד צפוי להיראות עולם התיירות בשנת 2021, ובאופן ספציפי עבור ישראלים?

בפרק 100 של פודקאסט "הצוללת" הילה ויסברג אורזת תיק ועושה סדר בחופשה הבאה שלכם בחו"ל, בעזרתם של מיכל רז-חיימוביץ', כתבת תעופה, תיירות וצרכנות; ואסף אוני, כתב גלובס מעבר לים. כיצד ייראו החופשות, הטיסות והבילויים, איפה נישן וכמה כל זה יעלה? וגם: מהם כללי האצבע לתכנון נכון וחכם של חופשה בימי פוסט-קורונה, ואילו יעדים צפויים להיפתח בפנינו?