פינרג'י מתחילה בשיתוף פעולה עם חברת דוראל ובפיילוט בהודו

פינרג'י ודוראל סיכמו על שיתוף פעולה במחקר ופיתוח של טכנולוגיית אגירה בחודש נובמבר האחרון, וכעת עדכנו כי "התניעו באופן רשמי את שיתוף הפעולה"

מתקן של קבוצת דוראל משאבי אנרגיה מתחדשת   / צילום: Adit-movies
מתקן של קבוצת דוראל משאבי אנרגיה מתחדשת / צילום: Adit-movies

שבוע פעילות אינטנסיבי עבר על חברת הטכנולוגיה פינרג'י, שעדכנה כעת על התחלה בפועל של שיתוף פעולה עם חברת האנרגיה הירוקה דוראל בתחום פרויקט אגירת אנרגיה - מה שמוביל את מנייתה של פינרג'י לעליות חדות, שהגיעו במהלך המסחר לשיעור דו-ספרתי.

פינרג'י ודוראל סיכמו על שיתוף פעולה במחקר ופיתוח של טכנולוגיית אגירה בחודש נובמבר האחרון, עוד טרם הנפקתה של פינרג'י בבורסה וכעת עדכנו, כי "התניעו באופן רשמי את שיתוף הפעולה".

מדובר, לפי פינרג'י, בפיתוח פרויקט אגירת אנרגיה, "שיכלול את טכנולוגיית האבץ-אוויר של החברה במתקן אנרגיה של דוראל".

בהתאם למזכר ההבנות שנחתם בין הצדדים, פינרג'י, "תהיה אחראית על ההתקנה, תפעול, הדרכה, החלפת ציוד ותחזוקה של מערכת האגירה החדשנית והאינטגרציה שלה עם מתקן האנרגיה של דוראל ואילו דוראל תסייע בהתקנה של מערכות אלו ותתרום מהניסיון הטכנולוגיה והתעשייתי שלה בתחום האנרגיה המתחדשת".

בפינרג'י מעריכים, כי "טכנולוגיית האבץ-אוויר שלה עשויה להציע פתרון לאגירה בעלת קיבולת אנרגיה גדולה (שעות רבות של אגירה) בעלות נמוכה משמעותית מהפתרונות הקיימים כיום בשוק".

מוקדם יותר השבוע עדכנה פינרג'י, שבשליטת היו"ר אביב צידון, על הבנות אליהן הגיעה מול "אחת מחברות מגדלי התקשורת הגדולות בעולם", לביצוע פיילוט בהודו, במסגרתו היא תתקין בשני אתרים של חברת התקשורת את מערכת הגיבוי שהיא מפתחת, העושה שימוש בטכנולוגיית אלומיניום-אוויר.

עוד לפי פינרג'י, "הפיילוט אינו מוגבל בזמן ולכל צד יש את הזכות להודיע על סיומו".