מחר בוועידת הנדל"ן והתשתיות השנתית של גלובס: אחרי ארבע מערכות בחירות ומגפה אחת - איך נראה שוק הנדל"ן?

בכירי הענף יתכנסו בוועידת הנדל"ן השנתית של גלובס על מנת לדון, בין היתר, בשוק המשכנתאות שממשיך לשבור שיאים, ההתמודדות עם המשבר בנמלים ותנופת הפיתוח בנמל והמצב הנוכחי של שוק הדיור בר ההשגה בישראל בהשוואה לעולם • הכנס מתקיים בפורמט היברידי בת"א ובשידור חי באתר גלובס ובפייסבוק החל מהשעה 9:00 בבוקר

בוועידת הנדל"ן השנתית של גלובס יתכנסו בכירי הענף לענות על כל השאלות. בכירי הרגולטורים מרדכי כהן, מנכ"ל משרד הפנים; יאיר פינס, מנכ"ל משרד השיכון; דלית זילבר, מנכ"לית מינהל התכנון; ינקי קוינט, מנכ"ל רמ"י וצחי דוד, מ"מ סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר בתחומי הנדל"ן ושלטון מקומי במשרד האוצר יתייחסו לסוגיות של מדיניות ותוכניות בתקופה של אי יציבות ממשלתית.

אופיר מורד, סמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית בבנק מזרחי טפחות ידבר על מחירי הדיור המאמירים. עם רון אבידן, מנכ"ל אזורים; מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל; פנינה אלה מנהלת זרוע הבנייה והנדל"ן בבנק מזרחי טפחות, ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ; שי בירן, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל ועו"ד יעל מירון מזמר, שותפה במחלקת הנדל"ן במשרד עורכי הדין גרוס נדבר על התגובה והמצב בשטח. דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות, מזרחי טפחות יציג נתונים על שוק המשכנתאות שממשיך לשבור שיאים. שיקו זאנה, מנכ"ל נמל אשדוד יספר על ההתמודדות עם המשבר בנמלים ועל תנופת הפיתוח בנמל.

עוד נציין בכנס עשור למחאה החברתית והשפעתה על מדיניות הדיור ושוק השכירות לטווח ארוך. עו"ד כרמית יוליס, ראש אשכול נדל"ן, ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים; עו"ד ענבל דוד, מנכ"ל בפועל "דירה להשכיר"; ערן ענבים, מנכ"ל אזורים LIVING; עו"ד אורי אטינגר, מנהלת קידום מדיניות, הגר - מחקר ופיתוח דיור חברתי, אוניברסיטת תל אביב וטל אלסטר, מתכנן עירוני וחוקר מדיניות דיור, האוניברסיטה העברית יציגו את המצב הנוכחי של שוק הדיור בר ההשגה בישראל בהשוואה לעולם וידברו על התוכניות לעתיד.

הכנס מתקיים בפורמט היברידי עם כ-300 מוזמנים באולם בתל אביב ובשידור חי באתר גלובס ובפייסבוק החל מהשעה 9:00 בבוקר.

לפרטים נוספים

גילוי מלא: ועידת הנדל"ן השנתית של גלובס מתקיימת בשיתוף בנק מזרחי טפחות ובחסות: אזורים, קבוצת הרשי פרידמן; אפריקה ישראל מגורים; משרד עורכי דין גרוס, הקרן לעידוד ופתיחת ענף הבנייה בישראל והתאחדות הקבלנים בוני הארץ