ריט 1 תשלם 85 מיליון שקל עבור 50% ממבנה בית החולים הסיעודי "מרכז סיעוד ומרגוע" בחיפה

קרן ריט 1 הודיעה על רכישת 50% ממבנה בית החולים הסיעודי "מרכז סיעוד מרגוע" בחיפה מידי משפחת רודרמן תמורת 85 מיליון שקל • הרכישה משקפת תשואה משוערת של כ-7% בשנה • קבוצת רודרמן תמשיך לנהל את בית החולים

בית החולים הסיעודי "מרכז סיעוד ומרגוע" / צילום: יח"צ
בית החולים הסיעודי "מרכז סיעוד ומרגוע" / צילום: יח"צ

קרן ריט 1 מודיעה על רכישת 50% ממבנה בית החולים הסיעודי "מרכז סיעוד מרגוע" בחיפה מידי משפחת רודרמן תמורת 85 מיליון שקל. הרכישה משקפת תשואה משוערת של כ-7% בשנה. קבוצת רודרמן תמשיך לנהל את בית החולים.

"מרכז סיעוד מרגוע" הוא מרכז גריאטרי (בית חולים סיעודי) מהגדולים והוותיקים באזור הצפון. בית החולים הסיעודי נמצא במיקום מרכזי, בלב העיר חיפה, בסמוך לכיכר מאירהוף. המרכז כולל 12 מחלקות שונות ו-410 מיטות אשפוז ומשרת בעיקר את אוכלוסיית המפרץ: חיפה, טירת הכרמל, נשר והקריות.

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1, מסר: "תחום בתי החולים הסיעודיים הוא תחום מורכב המחייב פיתוח מתמיד של תנאי האשפוז, שירות מעולה ועמידה בתנאים רפואיים ורגולטוריים. הניסיון והידע המצטבר שרכשנו בתחום מאפשרים לנו לבחון לעומק ולברור עסקאות כדאיות שתורמות לפיזור וליציבות הכוללת של החברה". 

מקבוצת רודרמן, בראשות זאב (וולף) רודרמן, ממקימי בית החולים הפעיל בענף עשרות שנים, נמסר: "אנו שמחים על השותפות האסטרטגית עם ריט 1. הידע הנצבר של הנהלת ריט 1 בניהול נכסים מניבים, יחד עם הידע הקיים שלנו בענף השירותים לבני הגיל השלישי בכלל ובבתי חולים סיעודיים בפרט, היא נוסחה מנצחת".