גילת: חוזה בהיקף עשרות מיליוני דולרים עם מדינה באסיה פסיפיק

שם הלקוח לא פורסם, אך גילת ציינה בהודעתה כי ההסכם כולל פוטנציאל התרחבות משמעותי עבור פרויקטים נוספים עם גופים ממשלתיים באזור

עדי צפדיה, מנכ"ל גילת / צילום: יח"צ
עדי צפדיה, מנכ"ל גילת / צילום: יח"צ

מניית גילת רשתות לוויין עולה בכ-5% בבורסה לאחר שהחברה דיווחה על הסכם אסטרטגי המוערך בעשרות מיליוני דולרים, שנחתם עם תאגיד ממשלתי גדול באסיה פסיפיק. שם הלקוח לא פורסם, אך גילת ציינה בהודעתה כי ההסכם כולל פוטנציאל התרחבות משמעותי עבור פרויקטים נוספים עם גופים ממשלתיים באזור.

החוזה הוא לאספקת ומתן שירותי ניהול רב-שנתיים שיאפשר קישוריות עבור יישומים ברחבי אותה מדינה, כאשר גילת אחראית על הקמה ותפעול של הרשת שתספק כיסוי תקשורתי למגוון יישומים - בין היתר, שירותי תקשורת במקרי חירום, קישוריות ועוד.

גילת , המנוהלת על-ידי עדי צפדיה, מספקת פתרונות ושירותים בתחום התקשורת הלוויינית.

"הסכם השותפות האסטרטגי הזה הוא תוצאה של שנים רבות בהן גילת סיפקה את שירותיה בהצלחה והוא ימנף את היכולות הטכניות והניהוליות של גילת בכדי לספק פתרונות אמינים", מסר אבהי קומר, סגן נשיא אזור אסיה-פסיפיק ויפן בגילת. "גילת מחויבת באופן מלא להצלחת הפרויקט ולאספקת חווית המשתמש האיכותית הנדרשת למתן מענה לצרכי האוכלוסייה, בהתאם לדרישות התאגיד הממשלתי".

שווי השוק של גילת בנאסד"ק ובתל אביב עומד על 568 מיליון דולר. מניית החברה עלתה מתחילת השנה ב-68%, אך היא ירדה מרמות השיא אליהן היא הגיעה בפברואר האחרון, ומחיר המניה היום הוא כ-10 דולר לעומת יותר מ-21 דולר אז. בעלת המניות הגדולה בגילת היא קרן פימי של ישי דוידי, שמחזיקה 26.4% ממניות החברה. לאחרונה היא מכרה מניות גילת תמורת כ-59 מיליון דולר ברווח, לפי מחיר של 15 דולר למניה.