מכורים לספייסס של טוויטר ורק מחכים לפתוח חדר בעצמכם? אתם צריכים עוקבים

טוויטר מודיעה שהכלי החדש שלה שנועד להתחרות בקלאבהאוס, Twitter Spaces, זמין לכלל המשתמשים בפלטפורמה שלה • מה הקאץ'? יש רף עוקבים שצריך לעבור

שירות Spaces של טוויטר / צילום: Shutterstock, viewimage
שירות Spaces של טוויטר / צילום: Shutterstock, viewimage

הרשת החברתית טוויטר השיקה בתקופה האחרונה את Spaces, שיחות אודיו בשידור חי. משתמשים יכולים לפתוח ספייס (מרחב) או להשתתף בספייס פתוח של שיחות אודיו בשידור חי בנושאים שונים כשהחדרים עצמם נקראים Spaces. הנושא של החדר נקבע על ידי המארח וזה יכול להיות כל נושא שבעולם, בכפוף לחוקי הקהילה של טוויטר. עד כה, רק אנשי iOS יכלו לפתוח ספייסס, וכעת הרשת החברתית פותחת את הכלי לכלל המשתמשים.

"בשנה שעברה הצגנו את הספייסס. מאז בנינו ובחנו את הכלי עם קבוצה מצומצמת, וגילינו ששמיעת הקול של אנשים הופכת את השיחות בטוויטר לחיות יותר בצורה חדשות לחלוטין", נכתב בהודעת החברה. הרשת החברתית מכריזה כי מהיום השירות יהיה פתוח לכל המשתמשים, גם iOS וגם אנדרואיד, אך עם תנאי אחד: למארח צריכים להיות מעל ל-600 עוקבים.

טוויטר מסבירה את זה כך: "בהתבסס על מה שלמדנו עד כה, לחשבונות כאלו ניסיון טוב יותר בניהול שיחות חיות בגלל הקהל הקיים שלהם. לפני שאנחנו נאפשר את השימוש בכלי לכולם, אנחנו מתמקדים בלמידה רבה יותר, ולעזור לאנשים ליהנות עם קהל נהדר".

המארח קובע למי תהיה השראה לדבר, ובכל חדר, עד 11 אנשים יכולים לדבר בו זמנית. המשתמשים השונים יוכלו לבקש רשות מהמארח לדבר. לאחר שמארח יוצר חדר, הוא יכול להזמין אנשים בעזרת קישורים והזמנות או העוקבים, שיכולים לראות את זה בפיד. אין הגבלה על מספר מאזינים בחדרים. לאחר סיום של ספייס, התוכן לא יהיה זמין באופן פומבי ברשת החברתית. לעומת זאת, ענקית האינטרנט אמרה שהיא שומרת עותקים של החדרים למשך 30 יום למצב שבו יצטרכו לבדוק אם כללי טוויטר הופרו. במצב שיש חשד לכך, טוויטר יכולה לשמור על התוכן ולהאריך את הדדליין, כדי לבחון את המקרה יותר טוב.