מנכ"ל עדיקה עוזב את תפקידו אחרי שנה

אריאל אלפסי מונה לממלא מקום המנכ"ל ויחליף את רועי הסל, שמסיים את תפקידו כמנכ"ל עדיקה • אייל גרינברג, דירקטור בחברה, מונה לראש ועדה אקזקוטיבית שתלווה את החברה עד למינוי מנכ"ל קבוע • מהחברה נמסר: "משימתו המרכזית של מר הסל היתה לייצב את החברה ולגייס צוות ניהולי חזק ומנוסה. משימה זו הושלמה בהצלחה זה מכבר"

רועי הסל, מנכ"ל Adika / צילום: יח"צ
רועי הסל, מנכ"ל Adika / צילום: יח"צ

רועי הסל מסיים את תפקידו כמנכ"ל עדיקה. על פי ההסכם בין הצדדים בתחילת מאי 2020, הסל הגיע מלכתחילה לקדנציה של שנה.

מי שיחליף את הסל הוא אריאל אלפסי, שמונה לממלא מקום המנכ"ל. אייל גרינברג, דירקטור בחברה, מונה לראש ועדה אקזקוטיבית שתלווה את החברה עד למינוי מנכ"ל קבוע.

החברה מדווחת כי ״בחודש אפריל שעבר, בשיאו של משבר הקורונה, הצטרף רועי הסל כמנכ"ל ודירקטור לחברה לתקופה של שנה אחת, על פי ההסכם העסקה שנחתם עמו. משימתו המרכזית של מר הסל היתה לייצב את החברה ולגייס צוות ניהולי חזק ומנוסה. משימה זו הושלמה בהצלחה זה מכבר.

"כעת, עם הגעת ההסכם לסיומו, מסיים מר הסל את תפקידו בחברה".

עדיקה סטייל נסחרת בבורסה בתל אביב, שווי החברה עומד על כ-300 מיליון שקל. הציבור מחזיק במניות בישעור 21.4%, המוסדיים בכ-15%, חברת גולף מחזיקה ב-62% ורועי הסל מחזיק ב1.5% ממניות החברה. את 2020 סיימה עדיקה עם מכירות בהיקף של 218 מיליון שקל ששיקפו עלייה של 41%. הרווח הנקי שילש את עצמו לכ-4 מיליון שקל בסוף 2020