תוצאות מקדימות לאינטרקיור: הכנסות של 33 מיליון שקל, גידול של מעל 700% לעומת הרבעון הראשון

מדובר בגידול של 22% לעומת הרבעון הרביעי של 2020, שהיה רבעון שיא עד כה • החברה מסרה כי ההכנסות צפויות לצמוח במהלך 2021, וגם הרווחיות צפויה לצמוח ברבעון ובמהלך השנה

אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור / צילום: שלומי יוסף, גלובס
אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור / צילום: שלומי יוסף, גלובס

חברת הקנאביס אינטרקיור  שהשלימה לאחרונה מיזוג לתוך חברת רכישה (SPAC) בבורסה בטורונטו, ומתכננת לסיים רישום למסחר בנאסד"ק עד סוף הרבעון הנוכחי, הודיעה היום על תוצאות מקדמיות לרבעון הראשון של 2021. החברה מעריכה כעת כי תרשום בדו"ח הכנסות של 33 מיליון שקל, גידול של מעל 700% לעומת הרבעון הראשון של 2020, שהיה הרבעון הראשון בו החלה החברה לרשום הכנסות משמעותיות ממוצרים שנמכרו על פי תקנות אסדרת הקנאביס החדשה, וגידול של 22% לעומת הרבעון הרביעי של 2020, שהיה רבעון שיא עד כה.

החברה מסרה כי ההכנסות צפויות לצמוח במהלך 2021, וגם הרווחיות צפויה לצמוח ברבעון ובמהלך 2021. בעקבות ההודעה עלתה מניית החברה 14% ואינטרקיור נסחרת לפי שווי של מיליארד שקל בבורסה בתל אביב.

אינטרקיור מוזגה לחברת ה-SPAC הקנדית וגייסה 68 מיליון דולר, רובם ממשקיעים חדשים שנכנסו לעסקה אחרי ההודעה כי אינטרקיור היא החברה המיועדת לרכישה.

היום החברה פועלת בעיקר בשוק הישראלי, ומייחסת את הצמיחה לביקוש למוצרי החברה בישראל, הן המוצרים הגדלים בארץ והן אלה המיובאים מחברות מובילות בעולם (אפריה, טילריי, אורגניגרם, שרלוט'ס ווב וקוקיז) אינטרקיור רכשה את חברת בטר קנאביס, והמיזוג של בטר לתוך אינטרקיור צפוי לתרום להגדלת המכירות.

בינתיים, החברה מגדילה גם את הפעילות שלה בגרמניה, בה החלה באופן מצומצם בסוף 2020. בכוונתה לייצא מוצרים מישראל לשוק הגרמני, וגם למכור שם את המותג הקליפורני קוקיז, אותו היא גם מיבאת, כאמור, לישראל.

הגידול בהכנסות מגיע גם על רקע הרחבת רשת בתי המרקחת "גבעול" אשר החברה רכשה השנה, אשר מונה כבר עשרה סניפים ומערך הפצה לבתי הלקוחות. לאחרונה פתחה אינטרקיור בתוך רשת 'גבעול' גם בית מרקחת במותג Lemonade, תת מותג של קוקיז. שני המותגים הם מותגי פנאי, אך נמכרים בישראל כקנאביס רפואי (לא ניתן היום למכור בישראל קנאביס לפנאי). רשת בתי המרקחת 'גבעול' של אינטרקיור ממותגת במיתוג רפואי יותר, ואילו למונאייד שומרת על השפה המיתוגית של מוצר הפנאי האמריקאי.