קבוצת עזריאלי תבנה את קמפוס סולראדג' בהשקעה של כ-860 מיליון שקל

קבוצת עזריאלי וחברת סולראדג' הודיעו כי חתמו על הסכם שבמסגרתו תבנה קבוצת עזריאלי את קמפוס החברה החדש • הסכם השכירות עם סולראדג' הוא ל-15 שנה וכולל אופציות להארכה עד לתקופה כוללת של 24 שנים ו-11 חודשים • השטח ממוקם צפונית למתחם גלילות בצד המזרחי של כביש החוף

קמפוס סולאראדג' / הדמיה: גלעד לן
קמפוס סולאראדג' / הדמיה: גלעד לן

קבוצת עזריאלי וחברת סולראדג' (SolarEdge) הודיעו כי חתמו על הסכם שבמסגרתו תבנה קבוצת עזריאלי את קמפוס החברה החדש על שטח בגודל 26 דונמים שעזריאלי רכשה במתחם גלילות צפון מידי פרטיים. השטח ממוקם צפונית למתחם גלילות בצד המזרחי של כביש החוף.

הסכם השכירות עם סולראדג' הוא ל-15 שנה, וכולל אופציות להארכה עד לתקופה כוללת של 24 שנים ו-11 חודשים. ההסכם צפוי להניב NOI שנתי של כ-62 מיליון שקל. שכר הדירה הצפוי לכל משך הזמן עומד על כ-1.5 מיליארד שקל. קבוצת עזריאלי צפויה למסור את הפרויקט במהלך שנת 2025, והוא יתוכנן במשותף עם סולראדג'.

קמפוס סולאראדג' / צילום: גלעד לן
 קמפוס סולאראדג' / צילום: גלעד לן

קמפוס סולראדג' ייבנה על שטח קרקע של כ-16.5 דונמים ויכלול בניין עצמאי בשטח של כ-38 אלף מ"ר ו-950 מקומות חניה. על יתרת הקרקע הזמינה לבנייה, בהיקף של כ-9 דונמים, מתכננת קבוצת עזריאלי לפתח שטחים נוספים למסחר ותעסוקה בהיקפים דומים. המתכננים הם קבוצת עזריאלי וסקורקא אדריכלים.

SolarEdge היא חברה ישראלית ציבורית המציעה מגוון של מוצרים ושירותים בתחום האנרגיה המתחדשת כגון מערכות סולאריות ביתיות ומסחריות.