רמי לוי נכנס לעסקי הביטוח: יקים סוכנות יחד עם מגדל

אחרי שהשיק ארנק דיגיטלי, ענק הקמעונאות מבטיח להציע מחירים תחרותיים בביטוח • עבור מגדל זו השותפות השנייה עם גוף שלא מענף הביטוח, לאחר שהחברה הקימה מיזם דומה עם וואלה

רמי לוי / צילום: שני מוזס, גלובס
רמי לוי / צילום: שני מוזס, גלובס

רמי לוי יקים סוכנות ביטוח יחד עם חברת הביטוח מגדל. על פי ההסכם בין הצדדים, חברת הביטוח וסוכנות בית שלה יספקו לענקית הקמעונאות שירותי ייעוץ ותמיכה בהקמת סוכנות ביטוח ייעודית, אשר תהיה בבעלות מלאה של רמי לוי. עוד הוסכם כי הסוכנות מבית מגדל תעניק שירותי תפעול מלאים להפעלת סוכנות הביטוח. ברמי לוי מבטיחים כי המיזם יאפשר להעניק תנאים תחרותיים למבוטחים.

לאחרונה  השיק רמי לוי ארנק דיגיטלי ואף הצהיר כי "כשהרגולציה תאשר, נהיה בנק דיגיטלי". הארנק שהשיק, כרשת הקמעונאית הראשונה שיוצאת במהלך - ישמש כאמצעי תשלום מהנייד בסניפי רמי לוי בשלב ראשון ובהמשך בסניפי גוד פארם וקופיקס שבבעלות הרשת ואף בשירותים נוספים כמו תשלום עבור ארנונה, חשמל, מים ועוד. בעתיד תהיה אפשרות לשלם עם הארנק גם ברשתות נוספות עמן מצויה הרשת בשיתוף פעולה במסגרת תווי הקנייה שהיא מנפיקה .

ברמי לוי מתכננים ליצור חוויה שלמה ולחבר את כל השירותים תחת מטריה אחת, בין השאר כאשר צרכן יצבור נקודות במועדון של רמי לוי בארנק, הוא יוכל לקבל הטבות בעולם התיירות דרך חברת התעופה ישראייר שבשליטת חברת בי ג'י איי של רמי לוי ושלום חיים. דרך חברת התקשורת אפשר יהיה לספק שירותים לטסים לחו"ל וכיוצ'. בסיס הלקוחות של רמי לוי כולל מועדון לקוחות גדול עליו נמנים 450 אלף חברי מועדון, 260 מתוכם מחזיקים בכרטיס אשראי של רמי לוי (המונפק על ידי ישראכרט) .

לאחרונה הודיעה רמי לוי שיווק השקמה כי תוותר על האופציה לרכוש מידי רמי לוי 24% ממניות ישראייר אותן הוא רכש באופן עצמאי יחד עם העברת השליטה לחברת בי ג'י איי שבבעלותו המחזיקה ב-51% ממניות חברת התעופה. ב-25% הנותרים מחזיקים בעלי האג"ח (של אי.די.בי).

עבור מגדל זהו שיתוף פעולה שני בתוך חודש עם גוף מסחרי גדול שאינו מענף הביטוח. בתחילת חודש אפריל הודיעו מגדל וואלה על כניסתה של וואלה לתחום הביטוח ופועלת להקים סוכנות ביטוח בבעלותה שתשרת את לקוחות הקבוצה במסגרת זו היא בחנה מספר חברות ביטוח ובחרה ב מגדל ביטוח להקמת פעילות וואלה! ביטוח .

על פי התכנית, מוצרי ביטוח שונים של חברת מגדל ישווקו על ידי וואלה, בהיקף מכירות שנתי של כ-40 מיליון שקלים. פעילות המכירה תתבצע באופן דיגיטלי, אונליין באתר ממותג וואלה ובאמצעות מוקד המכירות הטלפוני של מגדל ביטוח, 'קול מגדל'.