הביטקוין נפל לאחר שמאסק רמז כי טסלה תמכור את אחזקותיה במטבע הדיגיטלי

מנכ"ל טסלה רמז בהתכתבות בטוויטר כי החברה מכרה, או עשויה למכור, את שאר הביטקוין שברשותה • הביטקוין נפל בעקבות הציוצים הללו, ונסחר מוקדם יותר במחיר של 42 אלף דולר לפני שהחל להתאושש • לפני ימים ספורים אמר מאסק כי החברה מתכננת להחזיק בביטקוין שברשותה ובכוונתה להשתמש בו בעתיד, כשהכרייה תהפוך לאנרגיה בת קיימא יותר

אלון מאסק / צילום: Associated Press, Hannibal Hanschke
אלון מאסק / צילום: Associated Press, Hannibal Hanschke

מנכ"ל טסלה, אלון מאסק, רמז בציוצים בטוויטר כי החברה מכרה, או עשויה למכור, את שאר הביטקוין שברשותה, ושלח את מחירי המטבע הדיגיטלי מטה.

הביטקוין נפל בעקבות הציוצים הללו, ונסחר במחיר של 42 אלף דולר הבוקר, אולם בשעה האחרונה רשם התאוששות ובשעה זו מחירו עומד על 44.5 אלף דולר.

אדם שכינויו  @CryptoWhale צייץ אתמול כי "ביטקונרים הולכים לסטור לעצמם ברבעון הבא כשיגלו שטסלה זרקה את שאר אחזקותיהם. עם כמות השנאה @elonmusk מקבל, לא הייתי מאשים אותו".

על ציוץ זה מאסק צייץ בתגובה "אכן".

 

ההתכתבות הזו מגיעה ימים ספורים לאחר שמאסק אמר כי החברה מתכננת להחזיק בביטקוין שברשותה, ובכוונתה להשתמש בו בעתיד, ברגע שהכרייה תהפוך לאנרגיה בת קיימא יותר.

מאסק היה תומך גדול במטבעות קריפטוגרפיים, ועזר להעלות את מחירי המטבעות הדיגיטליים, כולל הביטקוין, מספר פעמים בשנה האחרונה. בהגשת ה-SEC בחודש פברואר חשפה טסלה כי קנתה ביטקוין בשווי 1.5 מיליארד דולר. מאוחר יותר הודיעה החברה כי רשמה רווח נקי של 101 מיליון דולר ממכירות הביטקוין במהלך הרבעון.

אולם, לא מזמן שינה מאסק את דעתו.  בשבוע שעבר פרסם מאסק כי לאור השפעת כריית המטבעות הקריפטוגרפיים על הסביבה טסלה תעצור את האפשרות לקנות את רכבי החברה באמצעות ביטקוין.