הזעם לא עבר: פניות רבות של לקוחות המבקשים להתנתק מסלקום

סלקום קיימה אתמול אירוע לעובדים ובו קראה לדו-קיום, במקביל לשביתת ועדת המעקב של החברה הערבית בישראל, וחטפה אש • בחברה מזהים פעילות של משווקים שמנצלים את האירוע, במטרה לשכנע לקוחות לעבור למתחרים

תחנת שירות של סלקום / צילום: אייל פישר
תחנת שירות של סלקום / צילום: אייל פישר

הזעם כלפי המהלך של סלקום לא שכך, וחברות תקשורת מדווחות על פניות רבות של לקוחות שמבקשים לעבור אליהן בעקבות האירוע. הביקורת על סלקום תפסה אתמול (ג') תאוצה בשעות הערב, אחרי שגם במהדורות החדשות בטלוויזיה התייחסו לצעד שיזמו יו"ר ועד העובדים מיה יניב וסמנכ"לית משאבי האנוש אורלי פסקל, שבו קראו לדו-קיום ולמחאה בעקבות אירועי האלימות בין יהודים וערבים ברחבי הארץ, דווקא באמצע השביתה של ערביי ישראל.

מאתמול בשעות הצהריים נרשמים ביקושים ערים של לקוחות המבקשים להתנתק במחאה על המהלך של סלקום. בקרב המתחרות נרשמים גם כן ביקושים למעבר ולניודים של לקוחות, ובסלקום פועלים מאתמול במטרה להרגיע ככל שניתן את האירוע ולהסביר ללקוחות כי המטרה הייתה שונה בתכלית, וכי ייתכן שהחברה שגתה בעיתוי הפרסום, אך כוונתה הייתה טובה.

הקריאות להתנתקות מסלקום הגיעו ממועצות אזוריות ביהודה ושומרון, אבל קריאות להתנתקות נרשמו גם בקרב גופים הפועלים מול צה"ל והמשטרה, שביקשו מהם לנקוט צעדים נגד החברה.

אתמול הגיבה מנית סלקום בירידה קלה של 2%, והבוקר (ד') היא רשמה תיקון חלקי ועלתה ב-1% ובהמשך עברה לירידות, אך קשה לדעת בוודאות האם האירועים הם שבאמת השפיעו, או שמדובר במסחר רגיל.

בסלקום מזהים פעילות של משווקים שמנצלים את האירוע במטרה לשכנע לקוחות לעבור למתחרים. ברשתות החברתיות עולים פוסטים של אנשי מכירות המנסים להציע ללקוחות סלקום לעבור אליהם, כולל פניות ללקוחות עסקיים.

ניסינו להשיג את מיה יניב, יו"ר ועד עובדי סלקום, אך לא ניתן היה להשיגה.