נתניהו: המל"ט שהופל השבוע בעמק המעיינות שוגר ע"י איראן

ראש הממשלה בנימין נתניהו גילה בפגישה עם שר החוץ של גרמניה, הייקו מאס, כי המל"ט שהופל לפני כמה ימים בעמק המעיינות, לא רחוק מגבול ירדן, היה מל"ט חמוש ששוגר על ידי איראן מסוריה או מעיראק

בנימין נתניהו בהערכת מצב עם הרמטכ״ל ובכירי מערכת הביטחון בפיקוד הדרום / צילום: קובי גדעון-לע"מ
בנימין נתניהו בהערכת מצב עם הרמטכ״ל ובכירי מערכת הביטחון בפיקוד הדרום / צילום: קובי גדעון-לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו גילה היום (ה') כי המל"ט שהופל לפני כמה ימים בעמק המעיינות, לא רחוק מגבול ירדן, היה מל"ט חמוש ששוגר על ידי איראן מסוריה או מעיראק.

בפגישה עם שר החוץ של גרמניה, הייקו מאס, הציג נתניהו את המל"ט והוסיף כי איראן תומכת לחלוטין בג'יהאד האסלאמי בעזה, מספקת לו את כל המימון, והיא אף מעבירה משלוחי נשק לחמאס ולחיזבאללה. לדברי נתניהו, איראן היא זו שעומדת מאחורי חלק ניכר ממעשי התוקפנות כלפי ישראל, ומספקת את התשתיות שעליהן נשענים ארגוני הטרור בפעילותם.

נתניהו אמר בתום הפגישה: "הייתה לי פגישה מאוד פרודוקטיבית עם השר מאס מגרמניה. הודיתי על עמדתה הבלתי מעורערת של גרמניה בתמיכה שלה בזכותנו להגנה עצמית. זה מגיע מהלב, ואני לא רק אומר את זה בשם הממשלה, אלא בשם עם ישראל. אז תודה לך".

שר החוץ של גרמניה, הייקו מאס, אמר לראש הממשלה שהוא הגיע כדי לבטא את הסולידריות המלאה של גרמניה עם העם הישראלי. השר אמר לראש הממשלה כי גרמניה מגנה את ההתקפות של חמאס שאחראים להסלמה, וכי לישראל יש את הזכות להגן על עצמה.