אקספון תובעת 20 מיליון שקל מבזק על חיובי יתר ונזקים שגרמה לה

לאחרונה הגישה בזק בקשה לנקוט סנקציות נגד אקספון, בטענה כי היא לא משלמת את חובותיה • לדברי אקספון, קיים פער משמעותי בין הנתונים המצויים במערכות החברה בנוגע למספר הלקוחות של בזק שאקספון סיפקה להם שירותים, לבין מצבת הלקוחות שאושרה לתשלום ע"י בזק

חזי בצלאל, בעלי אקספון / צילום: אייל טואג
חזי בצלאל, בעלי אקספון / צילום: אייל טואג

חברת אקספון הגישה היום (א') לבית המשפט מחוזי מרכז תביעה נגד בזק על סך 20 מיליון שקל. במסגרת התביעה אקספון דורשת מבזק תשלומים שלא שולמו לה בגין שירותי ספק אינטרנט שאקספון סיפקה ללקוחות האינטרנט של בזק כחלק מחבילות הבאנדל ההפוך (חבילת אינטרנט הכוללת תשתית וספק), המשווקות על-ידי בזק, וזאת למרות שבזק חייבה את הלקוחות עבור השירות. כמו כן, אקספון דורשת מבזק פיצוי בגין נזקים שנגרמו לאקספון במסגרת הפעילות בשוק הסיטונאי.

לדברי אקספון, קיים פער משמעותי בין הנתונים המצויים במערכות אקספון בנוגע למספר הלקוחות של בזק שאקספון סיפקה להם שירותי גישת ספק במהלך התקופה מתחילת פעילותה, לבין מצבת הלקוחות שאושרה לתשלום על-ידי בזק והתשלומים שבזק הסכימה לשלם בפועל במהלך השנים האחרונות לאקספון בגין שירותי הבאנדל ההפוך.

נזכיר כי בזק כבר תבעה את אקספון על חוב של עשרות מיליוני שקלים בגין אותה מחלוקת. בעקבות פניית בזק למשרד התקשורת בטענה כי אקספון חייבת לה כספים, אישר משרד התקשורת את טענות בזק, ועל בסיס זה מבקשת בזק לנקוט סנקציות נגד אקספון. ככל הנראה לתביעה שהגישה אקספון יש קשר לבקשת בזק.