חוזר לענף הפרסום: מעין טירנגל ימונה למנכ"ל משותף ב-GO

טירנגל עבד במקאן, בגיתם וביורו ת"א ולאחר מכן בחברת ההימורים 888 וב-Buyme • הוא יחלוק את תפקידו החדש עם בני יוסף • GO מקבוצת אדלר-חומסקי פועלת במגוון תחומים של פרסום דיגיטלי ובהם גם אי-קומרס ופרפורמנס

מעין טירנגל / צילום: יח"צ
מעין טירנגל / צילום: יח"צ

מעין טירנגל, מוותיקי תחום הדיגיטל בישראל, חוזר לענף הפרסום: לגלובס נודע כי טירנגל מצטרך לקבוצת לתפקיד מנכ"ל משותף של זרוע הדיגיטל בקבוצה GO Digital Marketing. טירנגל יחלוק את התפקיד עם בני יוסף, שיכהן גם הוא בתפקיד מנכ"ל משותף.

טירנגל הוא חלק מענף הפרסום והדיגיטל כבר כ-20 שנה. את הקריירה שלו בפרסום דיגיטלי החל במשרדי פרסום שונים, בהם מקאן אריקסון, גיתם ויורו תל אביב. בהמשך הצטרף לקבוצת פובליסיס והיה אחראי על תהליך הטמעת הדיגיטל במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומאוחר יותר שימש בתפקיד מנכ"ל משותף בזרוע הטכנולוגיה של קבוצת פובליסיס Mint. בתפקידו האחרון בענף הפרסום כיהן כמנהל יחידת הטכנולוגיה בגיתם.

משם עבר טירנגל למספר תפקידים בצד של הלקוח - תחילה בתפקיד מנהל השיווק וה-Acquisition בחברת ההימורים 888, הפועלת בשווקים בינלאומיים ונחשבת לאחת החברות המתקדמות ביותר בעולם הפרסום הדיגיטלי הבינלאומי. משם עבר לתפקיד מנכ"ל Buyme - פלטפורמת הגיפט קארד הדיגיטלי, ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל חטיבת ה-B2C של חברת לה-מארק, הפועלת בשוק הבינלאומי בפיתוח ושיווק אפליקציות ללימוד אנגלית בשיתוף דיסני.

כאמור, GO היא זרוע השיווק הדיגיטלי של קבוצת אדלר-חומסקי בכל הקשור לפרסום בארץ. החברה היא שילוב של שתי זרועות דיגיטל: חברת GO שבאה מתחום הפרסום הפרוגרמטי (הממוכן) ונרכשה על-ידי קבוצת אדלר-חומסקי לפני מספר שנים; וזרוע הפרסום הדיגיטלי שהייתה בעבר במשרד אדלר-חומסקי.

בנוסף יש לקבוצה פעילויות פרסום דיגיטלי בחו"ל. על כל תחום הדיגיטל של הקבוצה אחראי דובי ספקטור, שכיהן בעבר כמנכ"ל GO.

לא רק פרסום מקוון

נציין כי בשנים האחרונות, על רקע החשיבות הגוברת של הדיגיטל כחלק אינטגרלי ממשרדי הפרסום, הושקעו בפיתוח GO משאבים רבים, וכיום החברה מונה כ-110 עובדים.

גם פוקוס הפעילות השתנה מעט - אם בעבר התמקדה GO רק בפרסום מקוון, כיום החברה פועלת בכל תחומי השיווק והפרסום הדיגיטלי - לרבות אי-קומרס ופרפורמנס, תחומים ששמים דגש על חיבור לתוצאות עסקיות.

בשנתיים האחרונות הוקמו ב-GO צוותים מתמחים הכוללים אנשים עם ניסיון רב בפעילויות אי-קומרס ופרפורמנס בחברות Export, שנותנים שירותי פרסום דיגיטלי לחברות ישראליות שמוכרות אונליין בשווקים בינלאומיים באמצעות אתרים ייעודיים, אמזון ופלטפורמות מסחר נוספות.

דובי ספקטור, האחראי על הפעילות הדיגיטלית בקבוצת אדלר-חומסקי, מסר בתגובה לגלובס: "טירנגל מגיע עם ידע מקצועי ברמה מאוד גבוהה ועם ניסיון ניהולי בכיר בעולמות הדיגיטל בשוק הישראלי והבינלאומי. אני בטוח שיחד עם בני יוסף הוא ימשיך להצעיד את GO קדימה, לשמר את המובילות שלה בענף השיווק הדיגיטלי בישראל ולהמשיך את ההתפתחות של החברה לשוק הבינלאומי".