לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, פורש מפרטנר

דן, שהובל את פרויקט פרטנר TV מיום הקמתו, הודיע על פרישה ועיכב את ההודעה לבקשת הממונים עליו עד לאחר כניסתו של אבי צבי לתפקיד המנכ"ל החדש

לירן דן. פורש מפרטנר / צילום: משה שי
לירן דן. פורש מפרטנר / צילום: משה שי

לירן דן, סמנכ"ל האסטרטגיה והפיתוח העסקי בפרטנר משנת 2015, הודיע היום (ה') על פרישתו מפרטנר. דן הוביל את הקמת פרטנר TV וביסוסה כשירות הטלוויזיה הצומח בישראל, תוך שיתופי-פעולה ייחודיים עם נטפליקס ואמזון. לגלובס נודע כי דן הודיע כבר לפני מספר שבועות (טרם בחירתו של אבי צבי לתפקיד המנכ"ל) לממונים עליו על כוונתו לפרוש, ולבקשתם המתין עם ההודעה עד למינוי מנכ"ל חדש.

במטרה לבדל את עצמה משירותי הטלוויזיה האחרים, פרטנר הייתה החברה הראשונה בישראל שיישמה אסטרטגיית "סופר אגרגטור" - שירות שמנגיש במקום אחד את כל שירותי התוכן המובילים בעולם. בנוסף, פרטנר הייתה החברה הראשונה בישראל שהכריזה על שיתוף-פעולה אסטרטגי עם נטפליקס ב-2017, ושנה לאחר מכן חתמה הסכם אסטרטגי דומה עם אמזון. בחודשים האחרונים הועמק שיתוף-הפעולה, ופרטנר היא כיום החברה היחידה בישראל שמציעה חבילות תוכן משולבות עם נטפליקס ואמזון.

פרטנר גם הייתה החברה הראשונה בישראל, ומהראשונות בעולם, שבחרה להשיק שירות טלוויזיה שמבוסס על פלטפורמת אנדרואיד TV. המודל הייחודי של פרטנר TV השפיע על שוק הטלוויזיה בישראל בהיבטי תוכן, טכנולוגיה והגברת התחרות. פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הצומח בישראל. מיום השקתו, באוגוסט 2017, הצטרפו אליו יותר מ-240 אלף משקי-בית ברחבי המדינה.

מדירקטוריון פרטנר נמסר: "אנו מלאים הערכה ללירן דן על שש שנים של עשייה מוצלחת וחדשנית, ומאחלים לו בהצלחה בכל דרך".