גם הדלק מתייקר: מחיר ליטר יעלה ב-7 אגורות מחר בחצות

ליטר בנזין בשירות עצמי יעמוד על 6.13 שקלים לליטר • מדובר בחודש השביעי ברציפות שמחירי הדלק עולים

תחנת דלק. המחירים עולים חודש שביעי ברציפות / צילום: תמר מצפי
תחנת דלק. המחירים עולים חודש שביעי ברציפות / צילום: תמר מצפי

מחירי הדלק צפויים להעלות מחר, בלילה שבין שני לשלישי. מדובר בחודש השביעי ברציפות שבו המחירים עולים.

כך, מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) יעלה ב-7 אגורות ל-6.13 שקלים לליטר. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת יעלה ב-6 אגורות ויעמוד על 5.24 שקלים לליטר. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות לליטר (ללא מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

עליית מחירי הדלק מצטרפת לגל של התייקרויות במשק בתקופה האחרונה. היום הודיעה  יבואנית המזון דיפלומט כי היא "נערכת לאפשרויות שונות" בעקבות ההתייקרות החדה של ההובלה הימית בעולם בשנה האחרונה, בהן תוכניות התייעלות בתכנון שרשרת האספקה, "ובמידת הצורך תבחן עדכון מחירי מכירה", נכתב בדוחותיה. דיפלומט נחשבת לאחת מהיבואניות הבולטות בישראל בתחום עיסוקה, והיא מייבאת בין היתר מוצרים של פרוקטר אנד גמבל, היינץ, ביונד מיט, רד בול, מילקה, לואקר, קפה ג'ייקובס, פרינגלס, טונה סטארקיסט ועוד. 

בשבוע שעבר הודיעה שטראוס כי היא מתכוונת להעלאת מחירים, קצת לפניה הודיעה ארומה על ייקור מחירי הקפה. בנוסף, חברות מזון וחברות אופנה שיצאו מקיפאון הקורונה הודיעו כי הן בדרך להעלאת מחירים. אל אלו מצטרף גם שוק הנדל"ן, בעיקר שוק הדירות החדשות שמזנק, וכך גם מחירי הארנונה שעלייתם כבר אושרה ומחירי המים שגם הם בדרך למעלה אחרי תקופת קיפאון קצרה.