בזק מצטרפת למגמה העולמית ובוחנת כניסה לעולם הגיימינג

חברת בזק בוחנת שיתופי-פעולה עם יצרניות משחקים מהעולם • המטרה: לבנות פלטפורמה שתתעדף גיימרים בתעבורת האינטרנט כחלק משיפור החוויה

גיימינג / צילום: שאטרסטוק
גיימינג / צילום: שאטרסטוק

חברת בזק בוחנת כניסה לעולם המשחקים ברשת. החברה נמצאת בשלבים מתקדמים של שיחות עם חברות משחקים בינלאומיות, כאשר בסוף המטרה היא להציע פלטפורמה של אחת מהן עבור המשתמשים, כאשר אחד הטריגרים לכך הוא רשת הסיבים האופטיים שהחברה בונה. בבזק סירבו להתייחס לידיעה.

תחום הגיימינג זכה לעדנה בשנה האחרונה בעקבות הקורונה והסגרים. בשנה שעברה גוגל נכנסה לתחום עם גוגל GameSnacks ואפל עם Apple Arcade. התחום מתחלק לכמה קטגוריות, כגון משחקים שמשוחקים על גבי הרשת בין מתחרים במקומות שונים, וכן יש את עולם הקונסולות כגון פלייסטיישן.

בזק צפויה לייצג חברת משחקים ולייצר למשתמשים תיעדוף (בעיקר על הסיבים האופטיים) כחלק מהעצמת החוויה. במשחקי רשת יש חשיבות גדולה מאוד לגיימרים לקבל תיעדוף של מהירות ברשת, והם מוכנים לשלם על כך.

בישראל, פרטנר מציעה ערוץ משחקים, וכאמור התחום נמצא בתאוצה גדולה בכל העולם.