רשת המלונות easyHotel תפתח מלון במגדלי זיו ברמת החייל

מלון easyHotel פארק הירקון ימנה 200 חדרים ויפנה בעיקר לאנשי עסקים זרים • הוא צפוי להיפתח במחצית השנייה של 2022

מתחם מגדלי זיו ברמת החייל / צילום: רד בינת, יח"צ
מתחם מגדלי זיו ברמת החייל / צילום: רד בינת, יח"צ

שנה וחצי אחרי שהכריזה על הגעתה לישראל, רשת המלונות הבינלאומית easyHotel (איזי הוטל) מודיעה על מיקום המלון הראשון שלה בארץ: זכייני הרשת בישראל, חברת איזי מלון, חתמו על עסקה לפתיחת מלון שימנה 200 חדרים במגדלי זיו ברמת החייל בתל אביב. מטבע מיקומו, המלון, ששמו יהיה easyHotel פארק הירקון, יפנה בעיקר לאנשי עסקים שמגיעים ארצה. המבנה כולל שלוש קומות בשטח של 5,000 מ"ר. עסקת השכירות, שנחתמה מול רד בינת נכסים, תקפה למשך 25 שנה בתמורה לכ-80 מיליון שקל.

איזי הוטל היא חברת מלונות בריטית המוגדרת כ"סופר באדג'ט" והיא נמנית על משפחת מותגי easy הכוללת גם את חברת הלואו קוסט EasyJet הפעילה בקווים לישראל. המודל שעל פיו פועלת הרשת הוא מלונות על בסיס לינה בלבד, לרוב במיקומים מרכזיים, כאשר בסביבתם נמצאים נותני שירות שמספקים את צורכי האורחים, לדוגמת מסעדות ומקומות בילוי.

בסוף 2019 הודיעה איזי הוטל כי בכוונתה לפתוח שלושה בתי מלון בתל אביב באמצעות זכיינות מקומית. כעת הודיעה כי היא מתכוונת לפתוח מלונות גם בירושלים, בחיפה, בים המלח ובאילת. שלושת המלונות בת"א מתוכננים להיפתח עד לסוף שנת 2024. הראשון, ברמת החייל כאמור מתוכנן להיפתח במחצית השנייה של 2022.

עסקת מלונאות ראשונה ברמת החייל מזה עשור

את העסקה הובילה חברת אינדקס נדל"ן הפועלת לאיתור המיקום לבתי המלון נוספים של הרשת שיוקמו בתל אביב וגם בירושלים. על פי החברה מדובר בעסקת המלונאות הראשונה שנחתמת ברמת החייל מזה 10 שנים. קומפלקס מגדלי זיו מורכב מארבעה בנייני משרדים ומסחר, שני בניינים בני 4 קומות ושני מגדלים בני 15 קומות והוא משתרע על שטח של 100 אלף מ"ר. בכוונת רד בינת נכסים, לתכנן מחדש את אזור הלובי של בניין C במתחם ואת קומות 1-3.

רונן אילון, מנכ"ל רד בינת נכסים, מסר כי "בחירתה של קבוצת תיירות מובילה בעולם לפתוח מלון ראשון בישראל מעידה על האמון שלה בארץ ובהתאוששות של ענף התיירות ביום שאחרי הקורונה. לאור המחסור בקרקעות והרצון למקסם את רמת החיים, פרויקטים בהם יש עירוב שימושים המשלבים מסחר, מגורים, מלונאות ותעסוקה בקומפלקס אחד, הינם פני העתיד".

רד בינת נכסים, בבעלות משפחת זיסאפל, ובניהולו של רונן אילון, משתייכת לקבוצת רד בינת המונה כ-25 חברות. הצוות שאמון על פעילותה של איזי הוטל בישראל כולל גם את האדריכלית ענת גנות ממשרד "גנות אדריכלים", עו"ד שגית שחמון מפירמת פרל כהן ושות' ועו"ד כרמית בר און ממשרד עו"ד מיתר ליקוורניק ושות'.

נועם ברנדר ואלעד פוקס מאינדקס נדל"ן מסרו כי "מדובר בעסקה מורכבת שתוכננה במשך חודשים ארוכים. easyHotel מאמינה מאוד בפוטנציאל העסקי-תיירותי של ישראל בכלל ושל ת"א בפרט. העובדה שבזכות החיסונים, ישראל הפכה לאחת המדינות הראשונות בעולם היוצאת ממשבר הקורונה רק מלהיבה עוד יותר את הזכיינים ואת מטה החברה בלונדון". נשלח מה-iPhone שלי