תקציב הפרסום של חברת ביטוח הנסיעות פספורטכארד יוצא למכרז

התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל לשנה, טופל בחמש השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב G

אלון קצף, מייסד קבוצת דיוידשילד/פספורטכארד ונשיאה / צילום: עינת לברון
אלון קצף, מייסד קבוצת דיוידשילד/פספורטכארד ונשיאה / צילום: עינת לברון

על סף עונת החופשות, תקציב הפרסום של חברת ביטוח הנסיעות פספורטכארד יוצא למכרז. התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל לשנה, טופל בחמש השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב G. עד כה התמקדה הפעילות הפרסומית של החברה בעיקר בתקופת הקיץ, שבה היא נוהגת לעלות בקמפיין פרסום אחד גדול.

פספורטכארד, שבבעלות חברת דיוויד שילדס של אלון קצף וחברת הביטוח האמריקאית ווייט מאונטנס, מספקת ללקוחותיה פוליסות ביטוח בשיטה ייחודית, שלפיה לבעל הפוליסה מונפק כרטיס חיוב לפני יציאתו לחו"ל, ואם מתרחש אירוע ביטוחי הכרטיס נטען, והמבוטח יכול לשלם באמצעותו עבור השירותים הרפואיים, ללא צורך בקבלה ובהחזר לאחר החזרה לישראל. הסוכנות מספקת שירותים נוספים למבוטחיה, ובהם שירותי ניהול תביעות והתקשרות עם ספקים רפואיים - מה שבדרך-כלל עושות חברות הביטוח עצמן.

נזכיר כי בשנים האחרונות נכנסו לתחום ביטוח הנסיעות חברות כמו הראל ו-AIG, שמשקיעות סכומים נכבדים בפרסום המותג הכללי, ומקצות חלקים ממנו לפרסום ביטוחי הבריאות. המשמעות היא שחלק ניכר ממשרדי הפרסום שמטפלים בתקציבי ביטוח לא יוכלו להתמודד על התקציב.

בין המשרדים שמטפלים בתקציבי ביטוח נמנים באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-שמיר-סמסונוב המטפלים בתקציבי קבוצת אי.די.אי, ראובני-פרידן המטפל בתקציב AIG, ליאו ברנט המטפל בתקציב הראל, וברוקנר-יער-לוי המטפל בתקציב מגדל.

מפספורטכארד נמסר כי "עם התרחבות הקבוצה בזירות המקומיות והבינלאומיות, החלטנו לצאת לדרך חדשה. אנו נמצאים כיום בתהליך מכרז מול מספר חברות פרסום מובילות בארץ ובעולם. אנו מודים לענבר-מרחב על עבודה משותפת וטובה בחמש השנים האחרונות".