מגעים להעברת השליטה בחלל תקשורת לפי שווי של 400 מיליון שקל אחרי הכסף

חברת התקשורת ההונגרית 4iG מנהלת מו"מן לרכישת 51% מהחברה תמורת כ-215 מיליון שקל, סכום המשקף מחיר של 8.5 שקלים למניית חלל - פרמיה של 46% על מחירה בבורסה

לוויין של חלל תקשורת / צילום: יח"צ
לוויין של חלל תקשורת / צילום: יח"צ

חברת התקשורת ההונגרית 4iG מנהלת משא-ומתן לרכישת 51% מחברת חלל תקשורת,
באמצעות הנפקה פרטית של מניות. בין שתי החברות נחתם מכתב כוונות לא מחייב.

העסקה צפויה להתבצע, אם תושלם, תמורת כ-215 מיליון שקל, סכום המשקף מחיר של 8.5 שקלים למניית חלל תקשורת . המחיר משקף פרמיה של 68% על מחיר הממוצע של המניה בבורסה בחצי השנה האחרונה ופרמיה של 46% על מחיר הסגירה שלה אתמול.

שוויה של חלל תקשורת בבורסה עומד כיום על כ-140 מיליון שקל.

חברת 4iG הינה חברה ציבורית הונגרית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך
של בודפשט ועוסקת בתחום טכנולוגיות מידע ותקשורת. 

השלמת העסקה מותנית בהשלמת משא-ומתן, בדיקת נאותות, אישורים רגולטוריים, כולל של משרד התקשורת, אישור האסיפה הכללית של חלל, הסכמות צדדים שלישיים ככל
שיידרשו וחתימה על הסכמים מחייבים, כולל עסקה למתן שירותים על-ידי חלל-תקשורת ל-4iG . בהתאם למכתב הכוונות, הדד ליין לחתימת העסקה צפוי עד אמצע חודש אוגוסט 2021. 

דן זיצ'ק מנכ"ל חלל-תקשורת מציין: " מדובר בהבעת אמון משמעותית בחברה ובפעילותה ובמהלך חשוב ביישום התוכניות האסטרטגיות שלה. כניסתה של 4iG ההונגרית כבעלים, תסייע במימוש התוכנית ה אסטרטגית של חלל-תקשורת, שעיקרה מעבר מאספקת קיבולת לוויינית לספק שירותי תקשורת על גבי לוויי ן הכוללים, בין השאר, שירותים מנוהלים, שירותים מקצה לקצה ומתן פתרונות מתקדמים בשרשרת הערך כגון אפיון, תכנון, הקמה ותפעול רשתות התקשורת הלוויינית".