משלבות ידיים: Stor.ai ו-Bringg בשותפות אסטרטגית

חברת הקמעונאות הדיגיטלית Stor.ai תשתף פעולה עם Bringg, חברה בתחום המשלוחים • שתי החברות הישראליות יציעו לחברות הפועלות בשוק האמריקאי סל פתרונות לייעול הקניות המקוונות

גיא בלוך, מנכ"ל Bringg / צילום: ג'ואל שטראוס
גיא בלוך, מנכ"ל Bringg / צילום: ג'ואל שטראוס

Stor.ai, המספקת פתרונות מסחר דיגיטלי לקמעונאים, הודיעה על שותפות אסטרטגית חדשה עם חברת Bringg שפיתחה טכנולוגיה לניהול מערכי לוגיסטיקה ומשלוחים. במסגרת הפעילות המשותפת יציידו החברות הישראליות קמעונאים בארה"ב בטכנולוגיית ליקוט להזמנות אונליין וביכולת לבצע משלוחים באופנים שונים.

בתקופה שבה קניות האונליין נמצאות בנסיקה גם בחסות מגפת הקורונה, נושא השילוח ופתרונות ה"לאסט מייל" מקבלים חשיבות יתרה, כאשר לעתים סוגייה זו הופכת לנקודת חוזקה בתחרות בין אתרים בכל הנוגע למשך האספקה ולאופן האספקה ולעלות השילוח.

שתי החברות הישראליות יציעו לחברות הפועלות בשוק האמריקאי סל פתרונות לייעול הקניות המקוונות. חברת Stor.ai ממקדת את פעילותה בחנויות סופרמרקט, לרבות רשתות וחנויות מקומיות בתחום הליקוט והתייעלות בהליך המכירה, לרבות צמצום עלויות וניהול מלאים. כיום פועלת החברה בישראל עם הרשתות טיב טעם ויינות ביתן, והיא פועלת עם חברות נוספות בארה"ב ובאירופה. בחודש מרץ גייסה 21 מיליון דולר בסבב A.

Bringg, שגייסה עד כה כ-84 מיליון דולר (הסבב האחרון D היה באפריל 2020), מתמחה בניהול הלוגיסטיקה והמשלוחים של "לאסט מייל". החברה מציעה פלטפורמת ענן לארגון ולייעול פעולות הלוגיסטיקה בדגש על נושא האספקה, והיא מפעילה את המערך עבור עשרות חברות בארץ ובעולם.

גיא בלוך, מנכ"ל Bringg, התראיין לגלובס בפברואר האחרון וסיפר כי "המערכת מבצעת הזמנות למסעדות, חנויות וכו', שרוצות לעלות על הגל הגדול של הזמנות האונליין. אנחנו מתמחים בניהול הלוגיסטיקה והמשלוחים של "המייל האחרון" - הקטע האחרון בשרשרת האספקה ממחסני הספקים עד פתח ביתו של הלקוח. ברגע שהחנויות סגורות והעסקים עוברים לאונליין, כבר לא כל כך משנה איפה נמצאת החנות וכמה שהיא יפה. מה שחשוב הוא איכות השירות, הלקוח רוצה שזה יהיה קל, זול ויעיל. רוצה שיתנו לו את כל האפשרויות - לאסוף בעצמו, שליח עד הבית וכו'.

מנדל גניוויש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Stor.ai, מסר כי "השותפות עם Bringg מהווה אבן דרך נוספת במסע שלנו להשגת מטרתנו העיקרית - לספק לקמעונאים את כל אשר דרוש להם בשביל לבצע מעבר מוצלח אל העולם הדיגיטלי. בעזרת השירות שיוענק על-ידי השותפות הישראליות, יוכלו הקמעונאים לקחת בעלות ולפקח בעצמם על הליך הליקוט, דרך המשלוח ועד הגעתו לבית הלקוח".