שרת הפנים איילת שקד החליטה למנות את עו"ד שלומי הייזלר ליו"ר מטה התכנון הלאומי

במסגרת התפקיד יכהן עו"ד הייזלר כיו"ר המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, יו"ר הות"ל ויו"ר הותמ"ל, ויהיה אחראי גם על יושבי ראש הועדות המחוזיות ועל ועדות הערר המחוזיות • בשנים האחרונות כיהן הייזלר כראש הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין, והוביל רפורמות רגולטוריות בתחום הנדל"ן

עו״ד שלומי הייזלר / צילום: יח"צ
עו״ד שלומי הייזלר / צילום: יח"צ

שרת הפנים איילת שקד החליטה למנות את עו"ד שלומי הייזלר ליושב ראש מטה התכנון הלאומי. במסגרת התפקיד, יכהן עו"ד הייזלר כיו"ר המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, יו"ר הות"ל ויו"ר הותמ"ל, ויהיה אחראי גם על יושבי ראש הועדות המחוזיות ועל ועדות הערר המחוזיות. בנוסף, עו"ד הייזלר יהיה אחראי על קידום מדיניות התכנון והרגולציה, ועל הסרת חסמים בתחום התכנון והבנייה כאשר היעד הוא ייעול משמעותי של הליכי התכנון.

עו"ד שלומי הייזלר (48), אב לחמישה, מתגורר בבית שמש. בשנים האחרונות כיהן כראש הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין במשרד המשפטים, ובמסגרת זו הוביל רפורמות רגולטוריות בתחום הנדל"ן. לצד תפקידו זה, עו"ד הייזלר כיהן בעבר כיו"ר ועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, והיה חבר בוועדה לתשתיות לאומיות.

שרת הפנים איילת שקד: "לאחר שעו"ד הייזלר עשה חיל כראש הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין, תוך הובלת רפורמות משמעותיות לטובת הציבור הרחב, החלטתי כי הוא האיש הנכון בזמן הנכון לכהן כיושב ראש מטה התכנון הלאומי. אני סבורה שריכוז תפקידי המפתח בעולם התכנון, בהם יו"ר המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, יו"ר הות"ל ויו"ר הותמ"ל, בידיו של עו"ד הייזלר, הוא שלב הכרחי בדרך למימוש היעדים הלאומיים. אתגרים רבים עומדים בפני מדינת ישראל במישור התכנוני, ואני סמוכה ובטוחה שיחד עם עו"ד הייזלר יכול נוכל להם. נאמנת לתפיסת עולמי המוטו שיוביל הוא הפחתת רגולציה ובירוקרטיה, הגברת האמון האזרח ברשויות וייעול ההליכים".