מיכאלי בחרה: מיכל פרנק תכהן כמנכ"לית משרד התחבורה

שרת התחבורה מרב מיכאלי בחרה במיכל פרנק כמנכ"לית משרדה, במקומו של עופר מלכה • פרנק שימשה בעבר בתפקידים שונים במשרד ראש הממשלה, בארגון הג'וינט ולאחרונה בקרן לידידות

מיכל פרנק / צילום: יח"צ
מיכל פרנק / צילום: יח"צ

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי הודיעה על מינויה של מיכל פרנק לתפקיד מנכ"לית משרדה. היא מחליפה בתפקיד את עופר מלכה שסיים את תפקידו בשבוע שעבר.

בהודעת משרד התחבורה נכתב לגבי פרנק כי היא, "בעלת ניסיון ניהולי משמעותי במגזר הציבורי, במשרד ראש הממשלה ובמשרד האוצר, ובעלת ניסיון בינלאומי רב במגזר השלישי כמו גם במגזר הפרטי".

בשבועות האחרונים קיימה מיכאלי התייעצויות רבות בקשר לזהות מנכ"לית משרדה, כאשר דווקא שמה של פרנק לא עלה בבורסת השמות כך שמדובר במינוי מפתיע משהו, אם כי יש לה היכרות רבה הן עם גופי הממשלה והן עם גופים פרטיים.

פרנק משמשת כמנכ"לית הקרן לידידות, ושימשה בעבר כמנכ״לית ג׳וינט חבר המדינות, וכן כסמנכ"לית פנים, תכנון ופיתוח במשרד ראש הממשלה לצידו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה בעבר, אייל גבאי.

בהמשך להודעה של מיכאלי מסר גבאי כי "מיכל פרנק היא אחת מהמנהלות המוכשרות במגזר הציבורי. בעלת היכרות ארוכת שנים עם תחומי תחבורה ותשתית בממשלה, החל מכהונתה ברשות החברות הממשלתיות בתקופת הפרטות אל-על וצים והשינויים המבניים בנמלים, ברכבת ובמע"צ, ואח"כ כסמנכ"לית משרד רה"מ בתקופת אישור תוכנית נתיבי ישראל".

פרנק היא עו"ד בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, שניהם בהצטיינות, מהאוניברסיטה העברית בירושלים.