ג'ואי ברגשטיין מונה לנשיא ומנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים סברה ואובלה

ברגשטיין מגיע לקבוצת שטראוס מתפקידו כמנכ"ל בחברת מוצרי הניקיון וההיגיינה הידידותיים לסביבה Seventh Generation • הוא ייכנס לתפקידו בתחילת אוגוסט ויחליף את תומר הרפז שהודיע לאחרונה על יציאה לשנת חופש

ג'ואי ברגשטיין / צילום: יח"צ
ג'ואי ברגשטיין / צילום: יח"צ

ג'ואי ברגשטיין מונה לנשיא ומנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים סברה ואובלה מקבוצת שטראוס  ופפסיקו . ברגשטיין, שייכנס לתפקידו בתחילת חודש אוגוסט, יחליף את תומר הרפז שהודיע לאחרונה על יציאה לשנת חופש, לאחר שכיהן שלוש שנים בתפקיד המנכ"ל ואחרי 11 שנים בתפקידים שונים בקבוצת שטראוס.

ברגשטיין מגיע לקבוצת שטראוס מתפקידו כמנכ"ל בחברת מוצרי הניקיון וההיגיינה הידידותיים לסביבה Seventh Generation, חברה-בת שנמצאת בבעלות מלאה של יוניליוור. הוא הצטרף לחברה בשנת 2011 ומונה למנכ"ל בשנת 2017. החברה פועלת בכ-30 מדינות, ומחזור המכירות שלה, שנמצא בסימן עלייה בשנים האחרונות, עומד על כחצי מיליארד דולר.

ברגשטיין, בוגר בית הספר למינהל עסקים מאוניברסיטת מערב אונטריו, החל את דרכו המקצועית בקבוצת פרוקטר אנד גמבל, ולאחר מכן כיהן בתפקידים בכירים בחברת המשקאות מולסון (Molson Coors Beverage Company) ובחברת דיאג'ו (Diageo).

"אנו מקבלים בברכה את ג'ואי המצטרף למסע המרתק של סברה", מסר גיורא בר-דעה, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס. "כמנהל מחולל שינוי בתפקידיו הקודמים ובמיוחד בתפקידו האחרון כמנכ"ל Seventh Generation, אני משוכנע שג'ואי יוביל את סברה ואובלה להמשך צמיחה והתפתחות, תוך שהוא משלב בין מחויבותו לקיימות, אחריות חברתית ותזונה בריאה ומאוזנת. זוהי הזדמנות נוספת מבחינתי להודות לתומר על תרומתו יוצאת הדופן לחברה ועל מנהיגותו כמנכ"ל בשלוש השנים האחרונות".

"הפורטפוליו של סברה נמצא באופן טבעי במפגש בין 'מזון טוב יותר' וקיימות, שני תחומי תשוקה אישיים שלי", מסר ברגשטיין. "יש לנו הזדמנות עצומה לספק את רצונם של אנשים במאכלים טעימים ונגישים תוך כדי הובלת עתיד מקיים יותר. כחובב ותיק של מוצרי סברה, אני מצפה לעבוד עם צוות מעולה כדי לגדל את אחד ממותגי המזון מבוססי הצמחים המובילים בעולם".

החברות סברה ואובלה, הנמצאות בבעלות משותפת של קבוצת שטראוס ופפסיקו, מפתחות, מייצרות, מוכרות, משווקות ומפיצות מטבלים וממרחים מצוננים. סברה פועלת בארה"ב ובקנדה; ואובלה פועלת במקסיקו, באוסטרליה, בניו זילנד ובמערב אירופה.

פעילות סברה ופעילות אובלה מתבצעות כל אחת באמצעות מיזם בשליטה משותפת של הקבוצה ושל פפסיקו בחלוקה של 50% לכל אחת. סברה סיימה את שנת 2020 עם הכנסות של 1.3 מיליארד שקל, ואובלה סיימה את 2020 עם הכנסות של 163 מיליון שקל.